دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 10:54

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی‌شریف

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی شریف هم‌اکنون می‌توانند از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر : 240642

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز هیات ‌امنای این دانشگاه، تعداد 16 نفر از افراد واجد شرایط را به ‌صورت قرارداد انجام کار مشخص و مدت معین جذب می‌کند.


جذب این افراد از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی برای خدمت در تهران خواهد بود.


ثبت‌نام در این آزمون، منحصرا به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز آغاز و در روز یکشنبه 26 آذر پایان می‌پذیرد.


متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، ثبت‌نام کنند.




کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 19 دی برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 22 دی در شهر تهران برگزار خواهد شد.


آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مواد آزمون عمومی فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL)،‌ ریاضی و آمار مقدماتی،‌ زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی،‌ هوش و توانمندی‌های عمومی است.


متقاضیان برای اطلاع از مواد آزمون اختصاصی به ‌تفکیک رشته شغلی و عناوین شغلی و شرایط احراز می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه شریف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته