دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سالن آمفی تئاتر ساختمان امام علی(ع) واحد آبادان به نام شهید عارف کایدخورده نامگذاری می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان تمام عزت و امنیت ما را از شهدا دانست و بیان کرد: امیدواریم ادامه دهنده راه آنان باشیم و شهدای گرانقدر شافی ما باشند در این راستا سالن آمفی تئاتر ساختمان امام علی(ع) واحد آبادان به نام شهید عارف کایدخورده نامگذاری می‌شود.
کد خبر : 240578

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر قاسم رکابدار در مراسم قدردانی از خانواده شهید کاید خورده در واحد آ‌بادان بر کلام گهر بار مقام معظم رهبری تاکید کرد که اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در همدان و کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.


وی با تبریک پیروزی جبهه مقاوت بر دشمن تکفیری، قول برگزاری جشن این پیروزی در آینده نزدیک در واحد دانشگاهی آبادان را داد.


حجت الاسلام محمد عزیزی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد آبادان نیز در باب مقام و منزلت شهید گفت: «کوچکتر از آن هستم که بتوانم جایگاه رفیع شهید را توصیف کنم و تنها این نکته را می گویم که شهید بدون واسطه با خداوند ملاقات کرده و بعد از انبیاء قرار می‌گیرد و اذن شفاعت دارد و باید به خانواده شهید تبریک گفت نه تسلیت .


تختایی مادر شهید عارف کاید خورده هم با تشکر از جامعه دانشگاهی برای ارج نهادن به شهید و و جایگاه خانواده شهید با کمک گرفتن از خداوند متعال برای تحمل فراغ فرزند عزیزش به معرفی شهید عارف پرداخت.


وی گفت: «این شهید گرانقدر مدافع حرم دانشجوی روانشناسی واحد تنکابن، هنرمند و ورزشکار، متعهد و دیندار و پیرو ولایت فقیه و همواره آرزوی شهادت داشت. آرزوی شهید آزادسازی فلسطین و شکست اسرائیل بود که امید است جوانان ما پیرو شهید عارف باشند و بزودی جشن پیروزی اسلام بر کفر اسرائیل را برپا کنیم.»


مادر شهید بیان کرد: «اگر 10 فرزند دیگر داشتم در همین مسیری که عارف رفت هدایتشان می کردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب