دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1394 - 14:10
در اولین شب ماه رمضان؛

لاریجانی میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بود

علی لاریجانی، شب گذشته -پنج‌شنبه 28 خرداد- در مراسم افطاری در نخستین شب از ماه مبارک رمضان، در محل مجلس شورای اسلامی میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور بود.
کد خبر : 24054

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به جمعی از ایتام حاضر در این مراسم، گفت: شما یک خانواده محترم و صمیمی در کشور ما محسوب می‌شوید، خانه ملت خانه خودتان است.


وی افزود: انشاءالله ماه رمضان برای همه شما پربرکت باشد چرا که برخی از اولیای دین گفته‌اند در این ماه انسان‌ها فرشته‌گون می‌شوند خواب انسان عبادت است و نفسش تسبیح است و این از ویژگی فرشتگان است که همه اعمال آنان تسبیح تلقی می‌شود.


لاریجانی، گفت: انسان‌های روزه‌دار در زمینه تکامل برای حرکت انسانی خود تلاش می‌کنند.


رئیس مجلس شورای اسلامی، خطاب به میهمانان خود افزود: شما فرزندان خوب و عزیز ما باید بتوانید در این ماه مسیر فرشته‌گون شدن را طی کنید و انشاءالله خدا به شما کمک می‌کند.


لاریجانی در ادامه با تشکر از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: شما عزیزان در قلب ما هستید و همه ما نگران شما هستیم تا شما در بهترین شرایط زندگی کنید تا بتوانید تحصیل خوب داشته باشید و انشاءالله آینده شما روشن باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته