دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1396 - 17:05
معاون هیات عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی:

خواسته هیات عالی نظارت، اجرای ضوابط و بخشنامه‌های سازمانی است

معاون هیات عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اهتمام به اجرای ضوابط و بخشنامه‌های سازمانی، حفظ شان و منزلت علمی دانشگاه و شناسایی پیوسته تهدیدها و فرصت‌ها خواسته اساسی هیات عالی نظارت است.
کد خبر : 240499

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا علی محسنی در جلسه هیات عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فومن و شفت در غرب استان گیلان، انتظارات هیات عالی نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای دانشگاهی را داشتن برنامه عملیاتی کوتاه، میان و بلند مدت عنوان کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف مجموعه دانشگاهی را باید پیوسته ارزیابی کرد.


محسنی مهمترین استراتژی روسا و معاونان واحدها را با رعایت مقررات و قوانین دانشگاه، قدرت جذب منابع مالی جدید و کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای دانست و افزود: توجه به کیفیت آموزشی و تدریس استادان در دروس تخصصی باعث جذب بیشتر دانشجو و ارائه درس تخصصی به استادان غیرمرتبط موجب کاهش پذیرش دانشجو می‌شود.


وی افزود: دبیرخانه هیات موسس در حال پیگیری و بررسی چالش‌های پیش روی واحدهای دانشگاهی است و راهکارهای کلی را نشان می‌دهد که مسئولان واحدها باید با ارائه راه‌حل و ایده‌های جدید و استفاده از ظرفیت‌های محیطی موانع را رفع کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز با قدردانی از حضور معاون و اعضای هیات عالی نظارت منطقه 3 در این واحد دانشگاهی، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی ارائه کرد و گفت: این واحد دانشگاهی در سال 1383 با دو رشته حسابداری و کامپیوتر راه اندازی شده است.


دکتر سید سجاد گشتی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور 33 نفر کارمند و 34 نفر عضو هیات علمی، در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد حدود یک هزار و 200 نفر دانشجو مشغول به تحصیل علم و دانش هستند.


وی ادامه داد: اکنون تعداد رشته های واحد در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به 35 رشته مقطع فعال رسیده است.


در پایان جلسه، اعضای هیات عالی نظارت منطقه 3 به همراه هیات رئیسه واحد فومن و شفت از فضای آموزشی،پژوهشی، فرهنگی و کارگزینی اعضای هیات علمی و هم چنین ساختمان در دست احداث واحد فومن و شفت بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته