دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام ایزدخواه:

دشمنان به دنبال گرفتن عزت نفس جوانان ایرانی هستند

یک مبلغ دینی گفت:‌ دانشجویان باید با مطالعه و تلاش زیاد و با تربیت صحیح خود در مقابل دشمنان بایستند و با جنگ روانی آنان مبارزه کنند. دانشجویان به عزت نفس خود اهمیت بدهند چون دشمنان به دنبال گرفتن عزت نفس جوانان ایرانی هستند.
کد خبر : 240386

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام ایزدخواه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس برگزار شد در جمع دانشجویان اظهار کرد: «جنگ بین حق و باطل از اول خلقت آدم بوده و اکنون جنگ بین اسلام ناب و سلطه جهانی است. دشمنان ما اکنون با تهدید، تحقیر، تخریب و از همه مهمتر با تحمیق در حال دشمنی علیه اسلام هستند. تمدنی که پیامبر ما در 14 قرن قبل آن را پایه‌ریزی کرد.»


سخنران ویژه این مراسم با توجه به داستانهایی از زندگانی پیامبر بزرگوار گفت: «سهم ما از این دنیا و از کرامات حضرت باریتعالی زیاد است که باید با عقل و دل و حرکت در صراط مستقیم آن را بدست بیاوریم. باید خواسته ما در این عالم مشخص باشد، و آینده را بدستان خودمان بسازیم.»


ایزدخواه از دانشجویان خواست تا نسبت به رعایت حریم خود و حرمت پیامبر با وسواس برخورد کنند.


اجرای موسیقی از سوی دانشجویان رشته پرستاری، اجرای برنامه توسط گروه تواشیح غنی آباد بشرویه و اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


در پایان این مراسم با توجه به همزمانی برنامه با روز حسابدار از دانشجویان ممتاز گروه حسابداری قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته