دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در محکومیت اقدام آمریکا

هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان تشکل‎های اسلامی سیاسی و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بعد از نماز ظهر و عصر در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل تجمع اعتراض‎آمیز بر پا کردند.
کد خبر : 240383

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در این تجمع اعتراض آمیز با سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائل نشان دادند و با امضا طوماری این اقدام را محکوم کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مقابل مسجدالنبی (ص) این واحد دانشگاهی تجمع کرده و علاوه بر امضا طومار و با انتشار بیانیه‎ای انزجار خود را از سخنان رئیس جمهور آمریکا ابراز کردند.



این تجمع که با سخنرانی دکتر احمدعلی خسروی همراه بود، حاضران در تجمع با سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین‎المللی و استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهور تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.



در بخشی از بیانیه منتشر شده در تجمع آمده است: بار دیگر شاهد تصمیمات بی خردانه و برخواسته از جهل ترامپ بودیم، تصمیمی که برخواسته از عجز و ناتوانی و عصبانیت آنها بخاطر پیروزی‎های پی‎در‎پی جبهه مقاومت و همچنین شکست اخیر غده سرطانی داعش که دست‎پرورده خودشان بوده است، گرفته شد.



بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی از جمله اخراج ساکنان اصلی، غضب املاک و زمین‌های آنان، جایگزین سازی یهودیان با هدف تغییر ترکیب جمعیتی این شهر، ویران کردن آثار و اماکن مقدس اسلامی و همچنین تعرض و هتک حرمت مسجد الاقصی از طریق فراهم کردن امکان ورود یهودیان تندرو به این مکان، ایجاد محدودیت برای مسلمانان جهت زیارت و شرکت در نماز جمعه و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.



تصمیم تحریک‎آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونستی نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه ضمن رسواسازی نیات شوم دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از طرف‌هایی که هنوز به بیطرفی این کشور در روند سراب گونه مذاکرات صلح باور دارند، باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتار‌های خشم آلود و خشونت آمیز بیشتر خواهد شد که مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته