دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وقتی یک روحانی یک روستا را آباد می‌کند

دوربین مهدی رمضانی کارگردان مجموعه «در امتداد فلق» امروز به بخش حیدرآباد شهرستان جهرم استان فارس رفته و فعالیت‌های حجت الاسلام احسان کرمی روحانی مستقر آنجا را به تصویر می‌کشد.
کد خبر : 240313

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این روحانی ورزشکار و ورزش دوست با زمینه ای که برای ورزش جوانان در روستا فراهم کرده، زمینه قهرمانی در عرصه بین المللی تعدادی از جوانان روستا حیدرآباد در رشته های رزمی را فراهم آورده است.


حجت الاسلام کرمی علاوه بر توسعه ورزش در آنجا، نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، مهاجرت به شهرها و غیره... داشته و توانسه با اقدامات در خور خود علاوه بر ریشه کنی فقر در روستا، زمینه های ایجاد اشتغال برای جوانان دختر و پسر را در حیدرآباد فراهم کند.


وی همچنین با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ایجاد رابطه صمیمی با آنان توانسته است مسجد امام موسی کاظم (ع) روستا را بسیار پر رونق نگهداشته به گونه ای که هرگاه وارد مسجد می شویم گویی وارد جامعه ای شاد و فعال شده ایم.


مجموعه در امتداد فلق به تهیه گنندگی مهران رستمی، کار مشترکی شبکه یک سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که امروز 20 آذرحوالی ساعت 16 از این شبکه روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه یک سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته