دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی پرسپولیس :

برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند/ ایران با این بازیکنان در روسیه زنگ تفریح نمی‌شود

ایگور پانادیچ گفت: برانکو مذاکرات خوبی با سرپرست باشگاه داشته است و از روند مذاکرات هم راضی است از سوی دیگر خودش هم دوست دارد در پرسپولیس بماند.
کد خبر : 240214

ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: «در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم و با اقتدار قهرمان شدیم و توانستیم فاصله امتیازی خوبی با دیگر مدعیان قهرمانی لیگ ایجاد کنیم.»


وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت آمادگی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: «در حال حاضر هر سه دروازه‌بان‌ تیم وضعیت خوبی دارند.بیرانوند در بهترین شرایط به سر می‌برد و این هفته‌ها هم آمادگی خود را در درون دروازه پرسپولیس به همه نشان داده‌است. رادشوویچ هم گرچه در ترکیب اصلی نیست اما شانه به شانه بیرانوند با جدیت تمریناتش را دنبال می‌کند و بهترین ذخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی در پرسپولیس است.ابوالفضل درویش‌وند نیز شرایطش خوب است.»


پانادیچ در ادامه و در پاسخ به این سوال که با پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ به نظرش دروازه‌بان‌ گمنامی توانست خودش را به عنوان پدیده به فوتبال ایران معرفی کند گفت:«در این فصل دروازه‌بان‌های جوان زیادی به فوتبال ایران معرفی شدند اما پیام نیازمند دروازه‌بان پیکان در هفته‌های گذشته فوق‌العاده بود و به طور حتم با ادامه این روند در سال‌های آینده به تیم ملی دعوت می‌شود.من عملکرد نیازمند را دنبال می‌کنم و شاهد این موضوع هستم که وی در هر هفته پیشرفت خوبی دارد.»


مربی پرسپولیس در رابطه با وضعیت این تیم در نیم فصل دوم گفت: « تیم قدرتمندی داریم که در نیم فصل اول با قدرت قهرمان شد و امتیازات خوبی را جمع کردیم اما برای قهرمانی در پایان لیگ نمی‌توانیم تنها به امتیازات دور رفت اکتفا کنیم.در نیم فصل دوم به امتیازاتی که در نیم فصل اول گرفتیم نگاه نمی‌کنیم. 7 امتیاز شاید در نگاه اول فاصله امتیازی خوبی باشد اما به هیچ وجه حاشیه امنیت برای ما ایجاد نمی‌کند اگر در دو بازی بدون امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم حریفان به ما نزدیک می‌شوند.»


پانادیچ در مورد موفقیت‌های پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر اظهار داشت: «دلیل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس بدون شک حضور برانکو است. ما هم به عنوان همکار او ، کارمان را انجام می‌دهیم. برانکو همیشه به دنبال آرامش در تیم است. بازیکنان خوبی هم در حال حاضر در پرسپولیس حضور دارند و همه این عوامل باعث شده که تیم ما بهترین نتایج را کسب کند.»


وی در مورد رقیبان پرسپولیس برای کسب قهرمانی در پایان فصل گفت:«تیم‌های خوبی در این فصل در لیگ حضور دارند.استقلال هم خودش را بالا کشیده‌است و قطعا در نیم فصل دوم می‌تواند رتبه بهتری کسب کند. تیم‌های دیگری مانند پیکان، سایپا ، فولاد و البته پارس جم هم به طور حتم می‌توانند جزء رقیبان اصلی ما باشند.»


پانادیچ در خصوص گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «در این فصل برخلاف فصل گذشته در گروه خوبی قرار گرفتیم و باید منتظر حریف سوم خودمان از بین دو تیم اردنی و ازبکستانی باشیم.الوصل امارات و السد قطر هم به رغم اینکه تیم‌های خوبی هستند اما نمی‌توانند برای ما مشکل بزرگ ایجاد کنند.در این میان مشکل اصلی ما این است که نمی‌توانیم بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم اما باز هم معتقدم که پرسپولیس قوی‌ترین تیم در گروه C است.»


مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد برنامه کی‌روش برای حضور متناوب ملی‌پوشان در طول نیم فصل دوم در اردوی تیم ملی گفت: «کی‌روش سرمربی تیم ملی است و حق دارد که برای آماده‌سازی تیمش تلاش کند. اما من خودم به شخصه مخالف این برنامه کی‌روش هستم.»


وی در رابطه با قرعه ایران و کرواسی در جام جهانی2018 روسیه افزود: «هم تیم ایران و هم کرواسی در گروه سختی قرار گرفتند. گروه ایران به مراتب سخت‌تر است ولی تیم ایران امروز شرایطی دارد که در جام جهانی زنگ تفریح حریفان نامدار خود نخواهد شد. معتقدم بازی اصلی تیم ملی ایران مقابل مراکش است و اگر بتواند این تیم را شکست دهد راه بزرگی را طی کرده است. فوتبال ایران بازیکنان زیادی دارد که می‌توانند سرنوشت مسابقات را عوض کنند.»


پانادیچ افزود:«گروه کرواسی هم یکی از گروه‌های سخت جام جهانی است اما به رغم حضور تیم‌های آرژانتین،ایسلند و نیجریه در گروهD، تیم ملی کشورم شانس اصلی صعود به مرحله بعد جام جهانی است.»


وی همچنین در ادامه در مورد بحث تمدید قرارداد کادر فنی پرسپولیس گفت: «تمدید قرارداد ما با پرسپولیس منوط به برانکو است و اگر او بماند قطعا ما هم می‌مانیم. همه ما دوست داریم در پرسپولیس بمانیم چون با این تیم نتیجه گرفته‌ایم و از سوی دیگر به اعضای باشگاه و هواداران پرسپولیس عادت کرده‌ایم. برانکو هم توافقات خوبی داشته است و فکر می‌کنم فقط امضای نهایی مانده است.»


پانادیچ ادامه داد: «برانکو مذاکرات خوبی با سرپرست باشگاه داشته است و از روند مذاکرات هم راضی است و من فکر می‌کنم برانکو در پرسپولیس ماندنی است. ما هم افتخار می‌کنیم در این تیم بزرگ کار می‌کنیم.»


*گفتوگو‌ از علی شفیعی‌جم



انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب