دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1396 - 09:35
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد:

برگزاری دوره‌های مشترک دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه‌های استرالیا و اروپا

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور به فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی سطح دانشگاه‌های پیام نور کشور اشاره کرد و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در برنامه دانشگاه پیام‌نور قرار دارد این در حالی‌است که تناسب رشته‌های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست این دانشگاه است.
کد خبر : 240191

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر ابوالفضل فراهانی در آیین افتتاحیه پردیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خرم‌آباد گفت: روز دانشجو باعث شده است که دانشجویان ملقب به عناوین بزرگی از زبان بزرگان کشور شوند این درحالی است که بزرگان کشور دانشجویان را ذهن و فکر جامعه معرفی کردند به‌طوری‌که شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی فرموده است که «دانشجو موذن جامعه است».


وی با بیان این‌که در دانشگاه‌ها باید بتوانیم دانشجویان انسانی و علمی به جامعه عرضه کنیم، به دهه سوم خدمت دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور با سبک خاصی از پذیرش دانشجو، غیرقابل دسترس آموزش عالی را در اختیار همگان قرار داده است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور به بهره‌مندی این دانشگاه از ۴ هزار عضو هیات علمی اشاره و با بیان این‌که بخش قابل توجهی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور چهره‌های علمی قابل قبول علمی در سطح ملی و بین‌المللی هستند، گفت: درباره تولید محتوای درسی دانشگاه پیام‌نور بیش‌ از ۲۶۰۰ کتاب را با استانداردهای بالا تولید کرده است.


وی با بیان این‌که ۷۲۰۰ تولید محتوای درسی اعم‌از نوشتاری و الکترونیکی در اختیار دانشجویان این دانشگاه است به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور اشاره و عنوان کرد: ایجاد دوره‌های مشترک دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه‌های معتبر جهان مانند استرالیا و اروپا در برنامه کاری این دانشگاه قرار دارد.


فراهانی در پایان بیان کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز جامعه و تناسب رشته‌های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست دانشگاه پیام‌نور کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته