دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1396 - 16:09
دو خبر/

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری با منطقه انتظامی سیاهکل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل از استقبال این دانشگاه برای همکاری پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و امور مشاوره در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویی و سایر موارد با منطقه انتظامی سیاهکل خبر داد.
کد خبر : 240064

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیروس بیدریغ در جلسه تبادل افکار با محوریت امنیت و آرامش به مناسبت روز دانشجو با حضور استادان، همکاران و دانشجویان دانشگاهی برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه گفت: «نیروی انتظامی یک نهاد ارزشمندی است که همیشه در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده و با تلاش ارزشمند سبزپوشان نیروی منشای خدمات ارزشمند در ابعاد مختلف انتظامی، تأمین امنیت جامعه بوده و اینجانب وظیفه دارم به نمایندگی از دانشگاهیان از تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان قدردانی کنم.»


فرمانده منطقه انتظامی سیاهکل نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل در توسعه آموزش عالی و فعالیت‌های علمی، فرهنگی آمادگی خود را برای همکاری‌های مشترک در حوزه فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی کرد.


سرهنگ محمدی نسب درباره تعامل نیروی انتظامی با مردم و مضرات و تهدیدات مواد مخدر بویژه مواد مخدر صنعتی و فضای مجازی توضیحاتی را بیان کرد.


در پایان جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، بابت تعامل همه جانبه این مرکز دانشگاهی لوح تقدیری به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل اهدا کرد.


برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان نحوه سرمایه‎گذاری در بورس اوراق بهادار در دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل


کارگاه آموزشی به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش با عنوان نحوه سرمایه‎گذاری در بورس اوراق بهادار با حضور مهندس محمدرضا مهرانفر مدیر منطقه‌ای بورس اوراق بهادار گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


دکتر بلالی مدیر گروه رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل بیان کرد: «ترویج فرهنگ بورس، حمایت از تولید ملی، اشتغالزایی برای جوانان و هدایت سرمایه‌های خرد به سمت تولید می‌تواند از مسیر سرمایه‌گذاری در بورس و فعال شدن بازار سرمایه فراهم شود.»


مدرس این کارگاه نیز عنوان کرد: «بورس در شهرهای کوچک چندان شناخته شده نیست و کمتر استقبال میشود. بنابراین شرکت کارگزاری آگاه با هدف آشنا ساختن شهروندان عزیز بخصوص کارگزاران مراکز آموزشی در سطح استان اقدام به برگزاری این کارگاهها نموده است.


محمدرضا مهرانفر در زمینه‌های آشنایی با بازارهای بورس اوراق بهادار بازارهای مالی، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، روش‌های سرمایه‌گزاری اشخاص در بازار سرمایه و اصطلاحات کاربردی در بازار بورس مطالبی را برای شرکت کنندگان توضیح دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته