دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور دانشگاهیان واحد کرمان در کمپین امضای سراسری طومار ضد صهیونیستی آمریکایی

هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با امضای طومار سراسری ضد صهیونیستی و امریکایی اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.
کد خبر : 239983

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با امضای طومار سراسری ضد صهیونیستی و امریکایی، با اعلام همبستگی خود هم صدا با مسلمین جهان اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.


این مراسم با حضور خودجوش و جهادی هیات رئیسه دانشگاه، دانشجویان ، دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، استادان و کارکنان واحد شکل گرفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.


دکتر حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در حاشیه این مراسم ضمن محکومیت این حرکت با اشاره به حضور بموقع مردم شریف ایران گفت: همین حضور جهادی در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی است که همواره پشت دشمنان اسلام را به خاک مالیده است.



قدس همیشه بخش جدانشدنی فلسطین خواهد ماند


همچنین در بیانیه‌ای هیات رئیسه، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمان در قالب بسیج و تشکل‌های سیاسی دانشجویی حرکت مذبوحانه، تحریک‌آمیز، و از سر حماقت رئیس جمهور بی‌ثبات آمریکا مبنی بر اعلام شهر قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را قاطعانه محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این بیانیه آمده است:


هرگاه دسیسه‌ای نو از آستین استعمار بیرون می‌آید نویدبخش حضور قدرتمند آزادگانی است که حضورشان خار چشم مستکبرین و زیاده‌خواهان جهان است چرا که از سر عجز، چاره‌ای جز دسیسه‌چینی نیافته‌اند و این ثابت می‌کند راه مبارزه درست انتخاب، رهبری و اجرا شده است. از همین‌روست که هوچی‌منشان این‌چنین دستپاچه دست به اقدام‌های احمقانه‌ای ‌می‌زنند که حتی در خیال هم‌پیمانانشان هم نمی‌گنجد و سبب می‌شود هرچه بیشتر نقاب بشر دوستی و دفاع از حقوق بین‌الملل و هزاران عنوان مضحک و نامانوس دیگر که برای چپاول بهتر جهان به خود داده‌اند، از چهره منکرشان فرو‌‌افتد و گروهی از مختومان که تا دیروز سنگ طرفداریشان را به سینه می‌زدند، صورت و سیرتشان را با هم ببینند.


بدین وسیله جامعه دانشگاهی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمان معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژبم اشغالگر صهیونیستی و انتقال سفارتخانه آمریکای جهان‌خوار از تلاویو به شهر مقدس بیت المقدس که اولین قبله مسلمانان، مسجدالاقصی است را قاطعانه محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد قدس همیشه بخش جدا نشدنی فلسطین خواهد ماند. این حرکت ددمنشانه نشانگر نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی سازمان ملل است که قدس را اراضی اشغال شده محسوب کرده و دستاویز و بهانه‌ای برای جنایات بسیار در آینده خواهد شد. این اقدام تحریک‌آمیز علاوه براینکه به صلح جهانی کمک نخواهد کرد، زیر سایه شوم حمایت‌های آمریکا مستمسک دول کفر برای ایجاد بی‌نظمی‌های جدید در خاورمیانه، جلوگیری از زیارت و برپایی نماز جمعه در این شهر، غصب بیشتر املاک فلسطینی‌ها و تهدید جدیدی برای خواسته‌های مشروع آنان است.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این بیانیه با پیروی از آرمان‌های والای امام راحل، امام خمینی کبیر (ر‌ه) و منویات ولی امر مسلمین جهان، رهبر بصیر انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، با مردم مبارز و مظلوم فلسطین اعلام همبستگی نموده و از تمام آزادگان جهان دعوت کرده‌‌اند تا در مقابل گستاخی‌های زورگویان خاموش ننشینند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته