دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان مرکزی:

طرح تجمیع2 از برنامه‌های ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح تجمیع2 و انتصاب رییس دبیرخانه هیات امنای این استان خبر داد.
کد خبر : 23996

دکتر علیرضا نظام‌آبادی درباره اجرای این طرح در واحد اراک به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ما از فردای روزی که بخشنامه به دستمان رسید برای تجمیع اقدام کردیم و در حال حاضر چارچوب این طرح را در واحد اراک به اجرا گذاشته‌ایم.


نظام‌آبادی با استقبال از این طرح و مثبت ارزیابی کردن آن افزود: این طرح کمک بسیار قابل توجهی به دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و ما هماهنگی برای اجرای طرح تجمیع را آغاز کرده‌ایم، و پروسه های مختلف کار را برای هم راستا کردن ستاد هماهنگی سابق با دبیرخانه هیات امنای استان آغاز شده است و اعضای شورا و دبیرخانه را نیز مشخص کرده ایم.


وی تاکید کرد که تمام این فعالیت ها به موازات و در راستای یک دیگر انجام می گیرد.


وی ارزیابی خود از طرح تجمیع2 را بسیار مثبت دانست و ادامه داد: اعتقاد دارم این طرح یکی دیگر از برنامه‌های قانونی، ماندگار و توام با خرد و عقلانیت دانشگاه آزاد است. امسال سال همدلی و هم زبانی است و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی کردن مصوبه 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی، این برنامه را با قاطعیت انجام داد. اعتقاد دارم اهداف کلان دانشگاه که تسهیل در حوزه‌ها و کم کردن وابستگی به شهریه است، در این طرح به خوبی دیده می‌شود. این اقدام‌ هم در مساله صرفه جویی و هم در بحث درآمدزایی کمک شایان و قابل توجهی خواهد بود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: در راستای کم کردن وابستگی به شهریه این طرح بسیار خوب عمل خواهد کرد. همچنین در بخش تحولات ساختاری از موازی‌کاری به خوبی جلوگیری می کند و در مسائل مالی و مدیریت زمان هم صرفه‌جویی بسیار خوبی خواهد داشت. این طرح باعث استفاده از نیروهای انسانی به صورت یک‌پارچه و متحد می شود، تجهیزات و ملزومات اداری و سخت افزاری و فضاهای فیزیکی را کم می‌کند و کمک بسیار خوبی به چابک سازی و کم کردن هزینه ها خواهد کرد.


نظام آبادی تصریح کرد: طرح تجمیع در بحث تحولات محتوایی هم موثر خواهد بود چرا که ما از روسای دانشگاه‌های استان، در شورای استانی استفاده خواهیم کرد و در واقع از یک خرد جمعی برای در اداره امور دانشگاه آزاد اسلامی استان بهره گیری می کنیم و این هم تحول ساختاری را دارد و هم تحول محتوایی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در پایان از انتصاب رئیس دبیر خانه هیات امنای استان مرکزی خبر داد و گفت: آقای بهرام سری برای ریاست دبیرخانه منصوب شده است و تا چند روز آینده مراحل قانونی انتصاب ایشان طی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته