دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1396 - 13:04

پسرخاله‌های سارق، در شرق تهران دستگیر شدند

 رئیس کلانتری 147 گلبرگ، با اشاره به دستگیری دو سارق منزل در این محدوده گفت: این سارق‌ها که پسرخاله بودند به جرم سرقت جواهرات دستگیر و روانه زندان شدند. 
کد خبر : 239914

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ سعید اعلی قلی پور با اشاره به این خبر گفت: طی تماس یکی از شهروندان ساکن خیابان 116 گلبرگ با مرکز فوریت های پلیسی 110، و گزارش حضور دو سارق در محل، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که دو سارق به همراه کیسه‌های مشکی رنگی که در دست دارند ضمن شکستن شیشه بالکن همسایه‌های در حال فرار از طریق بام خانه مورد دستبرد هستند.
اعلی قلی پور عنوان کرد: بلافاصله اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز شد و در کسری از ثانیه هر دو سارق روی بام خانه همسایه‌ها دستگیر و به همراه مالک خانه که تازه از میهمانی بازگشته بود، به کلانتری منتقل شدند.
رئیس کلانتری 147 گلبرگ تصریح کرد: هر دو سارق در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اذعان کردند که پسرخاله هستند و از شهرستان به امید کار به تهران آمده ولی از آنجا که کاری یافت نشده،‌ اقدام به سرقت کرده‌اند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان با تکمیل پرونده با شکایت مالباخته به دادسرا معرفی و اموال مسروقه که شامل مقادیری جواهرات و طلا می شد، به مالکش بازپس داده شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته