دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«قهقرا»، تازه‌‌ترین ترسناک کارگردان «دیگران» + تصاویر پشت صحنه و ویدئو (تریلر)

آلخاندرو آمنابار که فیلم ترسناک «دیگران» به کارگردانی او در سینماهای تهران نمایش داده شده است، فیلم ترسناک دیگری را آماده نمایش کرده است که اما واتسن و ایتن هاوک بازیگران آن هستند.
کد خبر : 23981

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر فیلم «قهقرا» (Regression) تازه‌ترین اثر آلخاندرو آمنابار منتشر شد. این فیلم قرار است از تاریخ 28 اوت (6 شهریور) در آمریکا به روی پرده برود.



آلخاندرو آمنابار و ایتن هاوک پشت صحنه «قهقرا»


آلخاندرو آمنابار، نویسنده، کارگردان و آهنگساز شیلیایی/اسپانیایی فیلم «قهقرا» آثاری همچون «دریای درون»، «دیگران»، «تز» و «آگورا» را در کارنامه دارد و نامزد جوایز بفتا و سزار و برنده جوایزی از جشنواره‌های برلین، توکیو، اسپیریت، گویا و پالم‌اسپرینگز شده است.



آلخاندرو آمنابار، اما واتسن و ایتن هاوک پشت صحنه «قهقرا»



فیلم «ترسناک» دیگران به کارگردانی وی با بازی نیکول کیدمن محصول 2001 در سینماهای تهران و تلویزیون ایران به نمایش در آمده است. آمنابار «دریای درون» را در سال 2004 با بازی خاویر باردم ساخت و در درام تاریخی «آگورا» محصول 2009 به کارگردانی وی که داستانش در مصر زیر سلطه رم باستان می‌گذرد نیز ریچل وایز، اسکار آیزاک و همایون ارشادی بازی کرده‌اند.



پوستر «قهقرا»


بازیگران نقش‌های اصلی فیلم «قهقرا» اما واتسن، ایفاگر نقش هرمایونی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» و ایتن هاوک بازیگر «پسربچگی» و «پیش از غروب» و دیوید تیولیث انگلیسی مجموعه «هری پاتر»، «هفت سال در تبت» و «نظریه همه‌چیز» هستند.



پوستر «قهقرا»


در فیلم ترسناک/دلهره‌آور «قهقرا» پدری به جنایتی متهم شده است که هیچ چیز در مورد اقدام به آن در خاطره‌اش نمانده است و یک کارآگاه پلیس و زنی جوان درگیر ماجرای اشباحی می‌شوند که به آنها هجوم می‌آورند.



تریلر فیلم «قهقرا» را با زمان 2 دقیقه و 9 ثانیه در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






تریلر «قهقرا» - فرمت: MP4 – حجم: 6.2 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: همایون ارشادی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته