دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1394 - 13:33

الاهلی امارات رقیب نفت ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی شد

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضهر کوالالامپور مالزی برگزار شد و طبق این قرعه کشی، نماینده شایسته کشورمان در این مرحله به مصاف تیم الاهلی امارات خواهد رفت.
کد خبر : 23979

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در کوالالامپور مالزی برگزار شد، 8 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.


بر این اساس تیم‌های نفت ایران، لخویا، الهلال، الاهلی امارات از غرب و از شرق آسیا نیز تیم‌های گامبا اوزاکا و کاشیوا ریسول از ژاپن، گوانگجو از چین و چومبوک موتورز کره جنوبی راهی مرحله یک چهارم شدند. دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی دو ماه دیگر یعنی 3 و 4 شهریور (25 و 26 آگوست) برگزار خواهد شد.


نفت در دیدار رفت این مرحله باید در تهران به مصاف الاهلی امارات برود و سپس در دیدار برگشت خود راهی امارات شود و با این تیم اماراتی پیکار کند.



حریف نفت ایران را بیشتر بشناسیم:
باشگاه فوتبال الاهلی امارات (به عربی: نادی الأهلی الإماراتی) یک باشگاه فوتبال از امارات متحده عربی است که در شهر دبی قرار دارد.
مالک این باشگاه شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی است. الاهلی پولدارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در امارات است و در هر بازی در لیگ فوتبال امارات میانگین ۷٫۰۰۰ تماشاگر دارد. این باشگاه به دلیل حضور بازیکنان ایرانی که در این تیم بازی کرده‌اند، در میان ایرانیان مقیم دوبی نیز هوادار دارد.
بازیکنان ایرانی که سابقه پوشیدن پیراهن الاهلی را دارند:
حسن روشن
حسن نظری
علی کریمی
جواد کاظمیان
فرهاد مجیدی
میلاد میداوودی
هاشم حیدری
مهرزاد معدنچی
نام کامل باشگاه: الاهلی امارات (به عربی: نادی الأهلی الإماراتی)
لقب: اسب های سرخ
تاسیس: 1970
ورزشگاه اختصاصی: استادیوم آل راشد
سرمربی: یان آندون


برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان


الهلال عربستان - لخویای قطر


کاشیوا ریسول ژاپن - گوانگژو اوراگراند چین


نفت ایران - الاهلی امارات


چونبوک موتورز کره‌جنوبی - گامبا اوزاکای ژاپن


انتهای پیام/

برچسب ها: امارات نفت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته