دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال:

جباری در لیست خروجی‌‌های شفر نیست/ نارضایتی شفر از شرایط استقلال کذب محض است

قراب، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: درباره خروجی‌های نیم فصل استقلال نمی توانم نامی را تایید یا تکذیب کنم ولی جباری در استقلال می‌ماند.
کد خبر : 239661

جواد قراب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نارضایتی شفر از استقلال و احتمال جدایی وی از این تیم گفت: «اصلا بحث ناراحتی سرمربی آلمانی تیم مطرح نیست و این موضوع کذب نحض است.او اگر نارضایتی دارد و قصد کرده تا از تیم برود چرا لیست بازیکنان خروجی‌اش در نیم‌فصل را به مدیر ورزشی باشگاه داده و فهرست بازیکنان مدنظرش که در نیم فصل مذاکره برای جذب آنها باید آغاز شود، مشخص شده است. کدام مربی را می‌شناسید که بخواهد از تیمی جدا شود و این قبیل کارها را انجام دهد.»


وی افزود: «متاسفانه عده‌ای دوست دارند که علیه تیم حرف بزنند و حالا که شرایط تیم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، با انتشار اخبار کذب سعی در ناکامی تیم گرفته‌اند. جالب است کسانی که مدعی هستند استقلالی‌اند و به باشگاه نزدیک هستند، تخریب تیم را انجام می‌دهند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بازیکنان خروجی استقلال در نیم‌فصل و اینکه نام مجتبی جباری، حسن بیت‌سعید و یعقوب کریمی در میان خروجی‌ها دیده شده است، تصریح کرد: «فهرست بازیکنان خروجی باید از طریق خود باشگاه و طی اطلاعیه رسمی اعلام شود. بنابراین اسامی که اعلام کردید را نمی‌توانم تایید یا تکذیب کنم. تنها می توانم به این نکته اشاره کنم که نام بازیکن بزرگی مثل مجتبی جباری که زحمات زیادی برای تیم کشیده است، در فهرست خروجی‌ها قرار ندارد.»


وی درباره اینکه بسیاری معتقدند سیدحسین حسینی رقیب اصلی علیرضا بیرانوند در تیم ملی می‌تواند باشد، بیان داشت: «حسینی بازی به بازی پیشرفت کرده و دلیل آن هم حضور دروازه‌بان آماده‌ای به نام سید مهدی رحمتی در استقلال است. حسینی خیلی تلاش کرده و امروز توانسته که فاصله‌اش با بهترین دروازه‌بانان ایران را از بین ببرد. به نظرم کی‌روش بدون آنکه بخواهد تفاوتی با کلیه دروازه‌بان‌هایی که تا به حال به تیم ملی دعوت کرده، قائل شود باید از حسینی هم دعوت کند تا این دروازه‌بان در میان 3 گلری قرار بگیرد که در جام جهانی 2018 حضور دارند.»


قراب تاکید کرد: «فراموش نکنیم در جام جهانی 2014 هم 3 دروازه‌بان در ترکیب تیم ملی قرار داشتند و در میان آنها فرصت به علیرضا حقیقی رسید تا در هر 3 بازی درون دروازه قرار بگیرد. حالا در مدت باقیمانده کی‌روش می‌تواند به سیدحسین حسینی هم فرصت دهد تا او وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را برعهده بگیرد. شرط انصاف آن است که به همه بازیکنانی که مستعد هستند، فرصت داد تا بتوانند به تیم ملی فوتبال خدمت کنند.»


وی درباره اینکه استقلال در نیم‌فصل دوم می‌تواند درمیان تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد، تاکید کرد: «بازیکنان در هفته‌‌های پایانی نیم‌فصل اول ثابت کردند که هنوز هم می توان به چشم یک مدعی به آنها نگاه کرد. استقلال تیمی است که می‌تواند در عرض چند هفته در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد و به‌نظرم باید منتظر درخشش بازیکنان استقلال در نیم‌فصل دوم باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته