دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1394 - 14:01
باقری تاکید کرد

طرح تجمیع 2، محقق کردن اهداف بلندمدت و حفظ سرمایه های دانشگاه است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان طرح تجمیع 2 را یک فرایند تاثیرگذار و مهم در تصمیم گیری و سرعت بخشیدن به اهداف دانشگاه دانست و تاکید کرد: با این ابتکار عقلانی و معرفتی، تحقق اهداف بلندمدت دانشگاه سرعت گرفته و سرمایه های ذیقیمت آن نیز حفظ و حراست می شود.
کد خبر : 23952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی باقری در جمع معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اشاره به طرح تجمیع 2 دانشگاه، از این طرح به عنوان دومین انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد یاد کرد و گفت: بعد از تجمیع واحد های علوم و تحقیقات به واحدهای مرکز استان این دومین حرکت بزرگ و ملی در جهت بالندگی و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی است.


رییس واحد بندرعباس، صرفه جویی در زمان و هزینه را از بزرگترین مزایای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: تسهیل در پیچیدگی های نامعقول بوروکراسی اداری، تسهیل فرآیندهای تصمیم‌گیری و سرعت بخشیدن به اجرای برنامه‌های دانشگاه از دیگر مزایای قابل توجه طرح تجمیع 2 است.


وی با قدردانی از دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی که با ابتکاری عقلانی و علمی با برداشتن موانع و مشکلات پیش رو به توسعه واحدهای دانشگاهی سرعتی مضاغف بخشید، گفت: اجرای این طرح موجب صرفه جویی، چابکی امور، سرعت بالا و رضایت عمومی را به همراه خواهد داشت و خواهد توانست اهداف دانشگاه را نیز در این راستا محقق سازد.








اجرای طرح تجمیع 2 موجب صرفه جویی، چابکی امور، سرعت بالا و رضایت عمومی را به همراه خواهد داشت و خواهد توانست اهداف دانشگاه را نیز در این راستا محقق سازد

باقری افزود: بر اساس مصوبه شماره 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی برای انجام امور مختلف ساختار و شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و کمیسیون های هیأت امناء و شوراهای تخصصی استان صادر شده و با استناد به این بخشنامه، حذف ساختار و پست‌های سازمانی نمایندگان تام‌الاختیار و معاونان هماهنگی استان‌ها با ساختاری جدید استانی طراحی و تجمیع شده است .


وی گفت: طبق مفاد بخشنامه، رئیس بزرگترین واحد مرکز استان به عنوان دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان است که علاوه بر مدیریت دبیرخانه هیأت امناء استان، وظایف هماهنگی واحدهای استان و شوراهای استانی و همچنین مسئولیت دبیری هیأت امنای استان را نیز بر عهده دارد.


باقری ابراز امیدواری کرد که دبیران هیئت امنای استانی بتوانند با داشتن اختیارات محول شده و در نظر گرفتن شرایط بومی و منطقه ای هر استان گام های مهمی در راستای بالندگی و ارتقا سطح علمی و پژوهشی دانشگاه بردارند.


دبیر هیات امنای استان هرمزگان از همه دست اندرکاران خواست تا با تلاش، کوشش، همفکری و همراهی در طرح تجمیع 2 حضور فعال و مبتکرانه داشته باشند و با دادن ایده های خلاقانه و نظرات نو راه رو به رشد و بالندگی را پیش روی جامعه بگشایند.


باقری با قدردانی از همه دلسوزان دانشگاه، ابراز امیدواری کرد با طرح تجمیع 2 دانشگاه ، بتوان خدمات ارزشمند و ماندگاری را نثار قشر فرهیخته دانشگاهی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته