دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 11:13
ملکی به آنا خبر داد:

انفجار سیلندر گاز اکسیژن جان مرد جوان را گرفت+تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک نفر بر اثر انفجار سیلندر گاز اکسیژن خبر داد.
کد خبر : 239449

مجتبی ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه امروز در اتوبان آزادگان اظهار کرد: ساعت 8 و 29 دقیقه امروز، انفجار یک سیلندر گاز در محوطه بازار آهن مکان در اتوبان آزادگان به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.


وی با اشاره به اینکه این انفجار باعث کشته شدن یک نفر شد، اظهار کرد: در محل حادثه مشخص شد مردی ۳۵ ساله که مشغول خالی کردن سیلندرهای گاز اکسیژن برای انجام برش‌کاری بود، در پی انفجار این سیلندر، آسیب‌های بسیار شدیدی به او وارد شده و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این حادثه گفت: قطعات حاصل از انفجار این سیلندر نیز به اطراف پرت و منجر به این شد که به کرکره مغازه مجاور هم آسیب برسد البته این انفجار منجر به آتش‌سوزی نشد و در نهایت عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی و پایان عملیات، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.


ملکی با اشاره به اینکه بر خلاف تصور برخی افراد، سیلندرهای اکسیژن نیز می‌توانند منجر به انفجار شوند، توصیه کرد: افرادی که با این سیلندرها سر و کار دارند در نظر داشته باشند اگر لباس یا دست فرد آلوده به مواد چربی مانند روغن، گریس یا گازوئیل باشد، در صورت تماس مستقیم با اکسیژن، احتمال بروز حادثه وجود دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته