دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه «امشب» مطرح شد

ظریف: مصدومیتم رفع شده اما به تیم ملی دعوت نشدم

برنامه «امشب» شب گذشته چهارشنبه 27 خرداد، با اجرای سیدعلی ضیاء روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
کد خبر : 23943

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای «امشب»، ضیاء در ابتدای برنامه از پخش ویژه برنامه‌ رمضانی «امشب» علی رغم برنامه‌ریزی قبلی و بر مبنای استقبال و خواست مردم خبر داد.


سپس دو نفر از قوم بلوچ در استودیو حاضر شدند و یکی به نواختن ساز مخصوص بلوچ پرداخت و دیگری صنایع دستی این قوم را در معرض دید مخاطبان «امشب» گذاشت.


آمدم ای شاه پناهم بده


همچنین استاد کریمخانی مداح پیشکسوت که قطعه «آمدم ای شاه پناهم بده» او ماندگار و محبوب است به استودیو آمد و یک غزل و بخش‌هایی از اثر محبوبش را اجرا کرد.


در ادامه فرهاد ظریف پاسور مطرح تیم ملی والیبال مقابل دوربین «امشب» ایستاد و خودش را معرفی کرد و سپس مقابل ضیاء نشست. در این بخش محمد ترکاشوند والیبالیست سابق تیم ملی والیبال نیز حضور داشت.
ظریف درباره جای خالی‌اش در مسابقات تیم ملی والیبال در لیگ جهانی والیبال توضیح داد: «من واقعا صدمه دیده بودم و مصدومیتم در چشم و مچ دستم است. با این حال همواره سعی کردم توجهی به درد نکنم و در بازی‌ها به تیم ملی کمک کنم.»


مصدومیتم رفع شده اما به تیم ملی دعوت نشدم
وی افزود: «پس از مصدومیت به ایران آمدم و پریروز مشکل مصدومیتم حل شد. پس از آن منتظر بودم دستور دهند تا به تیم ملی ملحق شوم اما هنوز دعوتی از من حتی برای بازی با آمریکا در ایران صورت نگرفته است. امیدوارم دوستان خوبم مهدی مرندی و عبدالرضا علیزاده در به انجام رساندن این مسئولیت سنگین موفق باشند.»
ظریف تصریح کرد: «به هر حال مصدومیت من رفع شده و آماده خدمت به تیم ملی هستم.»
این والیبالیست درباره بازی‌های تیم تا به حال اظهار کرد: «بچه‌ها از بازی دوم لهستان خیلی خوب بازی کردند و بعد اوج کار آنها را در روسیه و گرفتن آن 6 امتیاز دیدیم. اکنون جو خوبی در کشور راه افتاده و همه امید دارند که ما صعود می‌کنیم.»


اوضاع مالی‌ام خوب نیست


وی در پاسخ به سوال ضیاء درباره اوضاع مالی‌اش و قراردادهای سنگین والیبالیست‌ها گفت:‌ «خوب نیست. اصلا خوب نیست. قراردادهای خوب هم مربوط به یکی دو نفر از والیبالیست‌ها است.»
ترکاشوند نیز به کنار گذاشتن برنامه‌ریزی شده‌اش از تیم ملی اشاراتی داشت. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که زمان ولاسکو تیم والیبال بازی‌های بهتری داشته است.
وی که دوران حضورش در والیبال را بسیار خوب و رفاقت‌های آن دوران را صمیمی معرفی می‌کرد، اعلام کرد این روزها کار آزاد می‌کند.
بخش پایانی برنامه، گفتگوی ضیاء با حجت الاسلام سرلک بود و وی که اشاره‌ای به فیلم «مارمولک» داشت برای پرویز پرستویی که در جریان فیلم تازه ابراهیم حاتمی کیا دچار آسیب شده، آرزوی سلامتی کرد.
سرلک نیز با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان نکات اخلاقی را در گفتگو با ضیاء مطرح کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته