دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 09:58
رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

امداد‌رسانی به 12 استان درگیر در برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در ۱۲ استان کشور خبر داد و گفت: حدود 400 مسافر که گرفتار در برف و کولاک شدند، اسکان اضطراری یافته و 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
کد خبر : 239384

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت وقوع برف و کولاک در 12 استان کشور اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان درگیر برف و کولاک شده است.


وی افزود: تاکنون به حدود 400 مسافر که گرفتار در برف و کولاک شدند، اسکان اضطراری یافته و 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و امدادرسانی در 46 محور مواصلاتی و روستا صورت گرفته است.


رئیس سازمان امداد و نجات از رهاسازی بیش از یک هزار خودروی گرفتار در برف خبر داد و اعلام کرد: 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و حدود 7 هزار و 500 نفر نیز امدادرسانی شده‌اند.


امدادرسانی به استان‌های درگیر پدیده گرد‌وغبار


سلیمی در مورد وقوع گرد و غبار در استان خوزستان نیز گفت: در طول 48 ساعت گذشته 5 شهرستان آبادان،‌ خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان و گتوند درگیر گردوغبار شده‌اند که در این راستا نیروهای امدادی 7 هزار و 400 عدد ماسک میان حادثه‌دیدگان توزیع کرده‌اند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته