دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 09:39

رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کرد

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در چندین نوبت مواضع وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در نوار غزه هدف قرار دادند.
کد خبر : 239379

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، ارتش اسرائیل مدعی شد در حملات هوایی بامداد امروز (شنبه) جنگنده‌های این رژیم پایگاه‌های ساخت سلاح و انبارهای سلاح هدف قرار گرفته‌اند.


توپخانه ارتش اسرائیل در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه پایگاه قادسیه وابسته به گردان‌های عزالدین قسام را با دو موشک و همچنین پایگاه بدر را در مرکز نوار غزه با سه موشک هدف قرار داد.


به‌دنبال حملات جمعه شب توپخانه و جنگنده‌های اسرائیل به یک پایگاه وابسته به قسام واقع در منطقه برج‌های شیخ زاید، حدود 15 فلسطینی از جمله چندین کودک زخمی شدند. همچنین شاهدان عینی و منابع امنیتی گفتند جنگنده‌های اسرائیل چندین حمله را به استان‌های شمالی نوار غزه انجام دادند. در این حملات خسارت‌های مالی زیادی به ساختمان‌های مسکونی و یک بیمارستان وارد شد.


جنگنده‌های اسرائیل همچنین یک زمین کشاورزی را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند و صدای چندین انفجار در نقاط مختلف این منطقه شنیده شده است.


علاوه بر این در تیراندازی مستقیم نیروهای ارتش اسرائیل به تظاهرات خشم فلسطینیان در حدفاصل مرزهای میان نوار غزه و اسرائیل چندین فلسطینی شهید و 180 نفر دیگر زخمی شدند.


در مقابل، روز جمعه سه موشک از سمت نوار غزه به سوی عمق سرزمین اشغالی پرتاب شد که یکی از آن‌ها در شهرک یهودی‌نشین سدیروت جنوبی فرود آمد. تاکنون از خسارت‌های احتمالی این حمله موشکی گزارشی منتشر نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته