دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رونالدو:

ایکاردی کلیدی‌ترین بازیکن اینتر

ستاره برزیلی سابق اینتر گفت: ایکاردی اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی اینتر بوده است.
کد خبر : 239364

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال اینتر در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکردی خیره کننده با هدایت اسپالتی داشته و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. رونالدوی برزیلی، ستاره سابق اینتر که سابقه بازی کردن در میلان را هم در کارنامه دارد، گفت‌: «اینتر در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و تا الان شایسته صدرنشینی و قهرمانی بوده است. این تیم با این بازی‌های خوب می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.»


وی درباره دیدار حساس اینتر برابر یوونتوس، اظهار کرد: «من خاطرات باورنکردنی از چنین دیدارهایی دارم. بدون شک بازی زیبایی خواهد بود و من آن را از تلویزیون تماشا خواهم کرد.»


رونالدو در ادامه‌ سخنان خود به ستایش از مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر پرداخت و بیان‌ کرد: «او بازیکن بزرگی است و اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی اینتر بوده است. ایکاردی زیبا بازی می‌کند و کلیدی‌ترین بازیکن اینتر است.»


ستاره سابق تیم‌ ‌ملی برزیل درباره حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: «ناپولی در دو، سه سال اخیر از بهترین‌های سری A بوده است. این تیم هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب می‌کند. حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا من را غافلگیر کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته