دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1396 - 08:39
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس‎ انجام شد

اهدای جوایز مسابقات جام شهدای مدافع حرم در واحد نی‌ریز

مراسم اختتامیه جام شهدای مدافع حرم با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مجموعه‌ ورزشی واحد نی‌ریز برگزار و به تیم‌های منتخب ورزشی ، جوایز و جام یادبود مسابقات اهدا شد.
کد خبر : 239347

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات ورزشی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای مدافع حرم و همین عنوان با حضور تیم‌های ورزشی از دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد اسلامی بسیج ناحیه سپاه نی‌ریز و هلال احمر برگزار شد در رشته‌ فوتسال دانشگاه پیام نور و در رشته‌های دارت و طناب کشی نیز دانشگاه آزاد اسلامی عنوان نخست را کسب کردند.


بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از نمایشگاه عکس


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه‌ بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و نشست با دانشجویان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از نمایشگاه عکس یادها و خاطره‌ها که به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی واحد نی‌ریز برپا شده بود، بازدید کرد.


دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم سال‌های 83 لغایت 85 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز را برعهده داشتند و در طول دوران تصدی این مسئولیت رشته‌های پرجاذبه زیادی از جمله رشته‌های حقوق و مهندسی مکانیک و بسیاری رشته‌های دیگر را جهت این واحد دانشگاهی تصویب کرد.


در این نمایشگاه عکس از آنجایی که برخی عکس‌های سالهای ریاست کاوه پیشقدم بر واحد نی‌ریز نیز به نمایش گذاشته شده بود یاد و خاطره‌ی آن سال‌ها برای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس زنده و تداعی شد.


برگزاری نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با کارمندان و استادان


رئیس و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به مناسبت 16 آذر روز دانشجو و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و نواده‌ ایشان امام جعفرصادق(ع) در نشستی با کارمندان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحدنی‌ریز دیدار و گفت‌وگو کرد.


محمد کاظم کاوه پیش قدم، حرکت رو به جلوی دانشگاه را در گرو همت، اراده و خواست کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه دانست و بر ضرورت اتحاد همه‌ عوامل در جهت پیش بردن امور دانشگاه تاکید کرد و از همگان خواست در راستای رسیدن به این هدف بر موضوعاتی چون درآمدزایی از همه‌ امکانات و پتانسیل‌های موجود، تصویب رشته‌ها بویژه رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی، صرفه جویی در همه‌ زمینه‌ها و اهمیت به مسائل فرهنگی اهتمام ورزند.


در این نشست کارکنان واحد به طرح برخی موضوعات از جمله واگذاری فعالیت در زمین 50 هکتاری تحقیقاتی کشاورزی به دانشگاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ادارات و نهادها در قالب انعقاد قرارداد پرداختند که مورد توجه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قرار گرفت.


گرامیداشت روز دانشجو


به همت حوزه‌های معاونت دانشجویی فرهنگی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، به مناسبت سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تقارن این ایام خجسته با 16 آذر روز دانشجو، هیات رئیسه واحد نی‌ریز همراه با گل و شیرینی در کلاس‌های درس دانشجویان حاضر شدند و با اهدا شاخه گل به دانشجویان و عرض شادباش این ایام، روز دانشجو و میلاد سراسر نور خاتم النبیین(ص) و هفته وحدت را به استادان و دانشجویان تبریک گفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته