دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

اقدام رئیس جمهوری آمریکا عاملی برای انحلال و برچیدن صلح و ثبات است

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را عاملی برای انحلال و برچیدگی صلح و ثبات منطقه دانستند.
کد خبر : 239340

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با محکوم کردن اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند: شهر قدس، نخستین قبله مسلمانان، یعنی مسجد الاقصی را در خود جای داده و بخش لاینفک و جدانشدنی فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می‌آید و از درجه، مقام و اهمیت خاص و ویژه ‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.


خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از ارگان‌های پویا و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، تصمیم تحریک آمیز و جاهلانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و این امر را عاملی برای انحلال و برچیدگی صلح و ثبات منطقه می‌داند.


این مجموعه عظیم دانشگاهی با تأکید بر اینکه، این اقدام سفیهانه رئیس‌جمهور آمریکا، علاوه بر رسواسازی نیّات شوم دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد جهانیان و به‌ویژه مسلمانان، باعث بیشتر شدن آتش خشم و تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتارهای خشم آلود و خشونت آمیز خواهد شد و بی‌شک مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.


دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، رسمیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی و تعیین پایتخت برای آن به مرکزیت بیت‌المقدس را موجب ناامنی بیشتر در منطقه دانسته و همراه با مردم غیور و دلاور ایران اسلامی این اقدام را محکوم کرده و آن را دخالت آشکار در امور داخلی کشورهای منطقه می‌داند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته