دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اخبار واحد شوشتر

جشنواره غذا در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر مهربانی‌ها، جشنواره غذا برای کمک به نیازمندان شوشتر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد.
کد خبر : 239286

به گزارش خبرنگار آنا، این جشنواره غذا که با استقبال دانشجویان و استادان همراه بود، عواید آن برای کمک به نیازمندان شهرستان شوشتر اختصاص می‌یابد.


جشن میلاد


ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و میلاد دو نور به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با حضور رئیس، هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و جمعی از هنرمندان شهرستان شوشتر در سالن اجتماعات مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


حجت الاسلام شهریاری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شوشتر در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) و روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان در همه حوزه ها بیش از پیش فعال باشند.


اجرای تواشیح، مداحی، خوانندگی، تئاتر کمدی و سرودخوانی از جمله برنامه های جانبی این مراسم بود.


تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر


دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در پیامی، فرارسیدن ۱۶ آذر را به دانشجویان تبریک گفت. در متن پیام آمده است: روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشورست.


بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.


اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


هم‌اندیشی استادان


جلسه هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان در سالن جلسات دانشکده علوم انسانی امام صادق(ع) برگزار شد.


تدریس این نشست را حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده بر عهده داشت و محور موضوعات این جلسه وحدت حوزه و دانشگاه بود که افراد حاضر در جمع نیز به بحث و گفت‌وگو در این مبحث پرداختند.


اهدای کتاب


به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین مسئول بسیج اساتید واحد شوشتر با حضور در کتابخانه واحد با تبریک هفته کتابخوانی افزون بر قدردانی از تلاش‎های صورت گرفته در این حوزه، چندین جلد کتاب با عنوان‎های مختلف به این کتابخانه اهدا کرد.


دکتر اخلاقی گفت: به منظور علاقه مند کردن دانشجویان به کتاب و مطالعه و با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی و بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان تعدادی کتاب در دو محور علوم انسانی و فنی و مهندسی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته