دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1396 - 12:42

روحانی قهرمانی ایران در مسابقات جهانی پاراوزنه‌برداری را تبریک گفت

رئیس‌جمهور در دو پیام جداگانه که به صورت مکتوب و هم به صورت توئیتری منتشر شده، قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی پاراوزنه‌برداری مکزیک را تبریک گفت.
کد خبر : 239257

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی پاراوزنه‌برداری در مکزیک، حسن روحانی رئیس جمهور، در صفحه توئیتر خود این قهرمانی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: «درخشش دلاورمردان پاراوزنه‌برداری ایران و کسب نخستین عنوان افتخارآمیز قهرمانی جهان در مسابقات 2017 مردان، بر ملت ایران، ملی‌پوشان پهلوان، مربیان و مدیران تیم ملی مبارک باد.»


روحانی همچنین در پیام دیگری با تبریک قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک تصریح کرد که این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.


در این متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: «پس از کسب عنوان قهرمانی از سوی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی۲۰۱۷ امریکا، قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک شادی ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز را مضاعف کرد. این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته‌های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله‌های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.


اینجانب این موفقیت را به همه مردم ایران، مربیان و اعضای تیم ملی وزنه برداری معلولین کشور و به ویژه خانواده های‌ محترم این ورزشکاران، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم سرافرازی جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته