دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

محموله گوشی قاچاق در چایپاره کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ساعاتی پیش محموله گوشی های قاچاق در شهرستان چایپاره کشف و ضبط شد.
کد خبر : 239121

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزییات این کشف اظهارداشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چایپاره حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس در محور ماکو خوی مشکوک و آن را توقیف کردند.


وی با بیان اینکه در بازرسی از وسایل همراه یکی از مسافران اتوبوس توقیفی ۱۰۰دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


سردار اصلانی با اعلام اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد گفت: همچنین در یک عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند یک خودروی حامل مواد مخدر را در ارومیه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کنند.


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طور ماهرانه در زیر صندلی ها جاسازی شده بود،کشف و ضبط و در این رابطه سه نفر قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو مورد استفاده نیز توقیف شد.


منبع: مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته