دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم اسبق پرسپولیس:

رقیب پرسپولیس در قهرمانی، تصور غلط بازیکنان است

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: امیدوارم که تصور غلط قهرمانی زودهنگام در اذهان بازیکنان پرسپولیس شکل نگیرد.
کد خبر : 239054

بهنام ابوالقاسم‌پور درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برد پرسپولیس در خانه سپیدرود رشت، گفت: «حریفان برابر پرسپولیس بهترین بازی‌های خود را ارائه می‌کنند ولی ثباتی که در تیم پرسپولیس با حضور برانکو و دیگر بازیکنان تیم ایجاد شده، مانع از آن می‌شود که تیمی بتواند مانع برد این تیم شود. پرسپولیسی‌ها به خوبی فعل خواستن را صرف می‌کنند و در کنار یکدیگر 3 امتیازهای متوالی را به دست می‌آورند.»


او درباره درخشش علی علیپور در خط حمله پرسپولیس گفت: «این بازیکن پس از محرومیت طارمی انگیزه زیادی پیدا کرده تا ارزش‌های خود را نشان دهد. این اتفاق هم افتاده و حالا علیپور بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر است. او در ادامه راه این فرصت را دارد تا به موفقیت‌های بیشتری نیز دست پیدا کند. به نظرم پس از بازگشت طارمی، با آمادگی علیپور و حضور موثر منشا پرسپولیس همه حریفانش را اذیت می‌کند و به امتیازهای بیشتری هم می‌رسد.»


مهاجم پیشین پرسپولیس درباره اینکه چقدر احتمال دارد که پرسپولیس این فصل زودتر از سال گذشته قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد: «زود است که از حالا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر بدانیم. کادرفنی و بازیکنان باید با همین روند به سمت قهرمانی بروند ولی خود را قهرمان ندادند؛ چرا که این موضوع می‌تواند تیم راوارد حاشیه کند و امتیازهای حیاتی را از سرخ‌پوشان بگیرد. پرسپولیس باید بازی به بازی جلو برود و امتیازها را جمع کند تا فاصله‌اش را تیم‌های پایین‌تر را حفظ کند و به قهرمانی نزدیک شود.»


بزرگترین مانع قهرمانی پرسپولیس غرور کاذب بازیکنان است


وی تاکید کرد: «بزرگترین مانع قهرمانی پرسپولیس غرور کاذب بازیکنان است. اگر این تصور ایجاد شود که کار تمام شده است، پرسپولیس به راحتی صدرجدول را از دست می‌دهد. درست است که در نیم‌فصل اول تیم‌های خوب لیگ هم با نوسان مواجه شدند و همین نوسان باعث شد تا پرسپولیس قهرمانی نیم‌فصل را با یک بازی کمتر و یک هفته زودتر به دست آورد اما نباید این نکته را نادیده گرفت که در فوتبال اتفاقات غیرمترقبه‌ای رخ می‌دهد که به راحتی مسیر موفقیت یک تیم را مختل می‌کند. امیدوارم که نخوت و تکبر، سراغ بازیکنان پرسپولیس نیاید که چنین موضوعی به تیم لطمه غیرقابل بازگشتی می‌زند. امیدوارم که تصور غلط قهرمانی زودهنگام در اذهان بازیکنان پرسپولیس شکل نگیرد.»


ابوالقاسم‌پور درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2018 اظهارکرد: «به نظرم در مقایسه با سال گذشته رقیبان آسان‌تری برای پرسپولیس انتخاب شدند که با وجود بالاتر رفتن تجربه بازیکنان و هماهنگی آنها با یکدیگر شانس پرسپولیس را برای رسیدن به اهدافش بیشتر کرده است. الوصل امارات، السد قطر و به احتمال فراوان نسف‌قارشی ازبکستان در اندازه‌ای نیستن که مانع صدرنشینی پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا شوند.»


او خاطرنشان کرد: نپرسپولیس فصل گذشته خود را به جمع 4 تیم برتر آسیا رساند و حالا که شرایط تیم بهتر از قبل هم شده است، انتظار می‌رود که پرسپولیس بتواند برای قهرمانی در آسیا تلاش بیشتری از خود نشان دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته