دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 17:38
روایت طه هاشمی از دوربین «وقت‌شناس!» صداوسیما تا مظلومیت شهدای غواص

داعش و اسرائیل و صدام، قاتل بچه‌های مظلوم را رها کردند و تیغ تند علیه مدیران دولت کشیدند

دکتر سید طه هاشمی در صفحه شخصی خود، با اشاره به طرح موضوع ضرورت پرداختن به مسائل جنسی جوانان از ابعاد روان‌شناختی و دینی در حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، روایتی انتقادی از نحوه تصویربرداری دوربین صداوسیما از جلسه کمیسیون آموزش مجلس و نیز سوء استفاده برخی از مراسم غواصان شهید بیان کرده است.
کد خبر : 23898

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه دیروز خود با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را این گونه گزارش کرده است:


امروز ساعت 2 بعد از ظهر می بایست به اتفاق ریاست دانشگاه در کمیسیون اصل نود مجلس حضور یابیم قبل از آن با حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار خوبی داشتم، مثل همیشه. ابتدا از برنامه ها و بحث ادغام و شکل جدید دانشگاه در استان ها صحبت شد گزارشی از حملات بی امان دلواپسان به دانشگاه و بخصوص حوزه فرهنگی و اجتماعی گفتم؛ در جریان همه مسائل بود و استوار می‌گفت به کارتان ادامه دهید، برنامه های فرهنگی و اجتماعی عمیق دانشگاه می تواند نشاط مطلوبی در واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد کند. کما اینکه آنانی که منصف








خدمت آیت‌الله از ضرورت پرداختن به مسائل جنسی جوانان از ابعاد روان شناختی و جامعه شناختی و از منظر دین صحبت کردم و گفتم علیرغم احتمال بعضی تبعات، دانشگاه چاره ای ندارد تا به این چالش های اساسی بپردازد و راه حل ارائه کند

هستند موید آنها هستند. از احضارمان در کمیسیون آموزش عالی در هفته گذشته که به اتفاق وزیر علوم و معاون فرهنگی وزارتخانه و رییس دانشگاه آزاد و معاون فرهنگی و اجتماعی گفتم و اینکه در کمیسیون موقع طرح اتهامات علیه ما صدا و سیما همه چیز را تصویربرداری کرد و خبرنگاران حضور داشتند و هنگام پاسخ گویی ما همه را از کمیسیون بیرون کردند و چقدر رو بود این صحنه سازی!


خدمت آیت الله از ضرورت پرداختن به مسائل جنسی جوانان از ابعاد روان شناختی و جامعه شناختی و از منظر دین صحبت کردم و گفتم علیرغم احتمال بعضی تبعات، دانشگاه چاره ای ندارد تا به این چالش های اساسی بپردازد و راه حل ارائه کند. ساعت 2 مجلس بودم، برای ناهار به هیات رئیسه رفتم، چقدر تغییر کرده نسبت به مجلس پنجم، حتی نوع غذاها.. بگذریم، در کمسیون اصل نود هم بعضی معاونین و رییس دانشگاه گزارشی دادند از جمله من ، جالب است دانشگاه آزادی که یک ریال از بودجه ای که مجلس سالانه مصوب می کند دریافت نمی کند، اما میزان پاسخ دهی آن به مجلس از همه دستگاههای فرهنگی آموزشی بیشتراست.


بعد از کمیسیون، ساعت 4 رفتیم تشییع جنازه شهیدان گرانقدری که اخیرا اجساد مطهر آنان کشف شد اما از همان آغاز معلوم بود که عده ای قصد مصادره این مظلومان همیشه تاریخ را دارند. از روی پلاکاردها و جملات تند و تیز که به دست مردم داده بودند تا تریبون مرکزی که در بهارستان بود و بخصوص تریبون های در مسیر که در برابر هر تریلری که اجساد شهدا بر آن بار شده بود قرار داشت و داعش و تکفیری ها و منافقان و اسرائیل و استکبار و صدام قاتل این بچه های مظلوم را رها کرده و تیغ تند سخنان خود را علیه مدیران دولت کشیده بود.


در یکی از پلاکاردها نوشته بود مشکلات اقتصادی نتیجه سوء مدیریت دولت مردان است نه تحریم ها. تریبون مرکزی هم که مرتب شعار می داد نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا اینها که بسیاری از مصائب و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه امروز نتیجه سوء مدیریت و ضعف مفرط توان آنها در عبور از بحران ها بوده آدرس اشتباهی به مردم می دهند و از دولتی که هنوز دو سال نیست که بر سر کار است، انتظار معجزه دارند. ای کاش بعضی ها درک می کردند که شهدا ، انقلاب و دین، نهاد های متعلق به همه است نه یک اقلیت خاص تمامیت خواه ....


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته