دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 17:05
در صد و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد:

افتتاح قریب‌الوقوع باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

یکصد و نوزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور تمامی اعضای هیات رئیسه برگزار شد.
کد خبر : 23893

به گزارش خبرگزاری‌ آنا، در ابتدای این جلسه دکتر میرزاده فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به حاضرین در جلسه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم همه ما بتوانیم از برکات و فضیلت‌های آسمانی این ماه بهره ببریم.


همچنین دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گزارش مختصری از فعالیت‌های این معاونت در سال گذشته ارائه داد و به موفقیت‌های چشمگیر تیمهای متعدد باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.


معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه گزارش مفصل از فعالیت‌های انجام‌شده در این معاونت در روزهای آتی خبر داد و گفت: قبل از هر چیز از تمام حمایت‌های ویژه دکتر میرزاده از باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت ورزش قدردانی می‌کنیم زیرا در سایه حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه موفقیت‌های کنونی امکان‌پذیر شد.


دکتر دادگان تصریح کرد: در سال گذشته 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات حرفه‌ای کشوری حضور داشتند که از این تعداد 18 تیم بر روی سکوی قهرمانی ایستادند و تمامی این موفقیت‌های بدون کوچک‌ترین حاشیه و مشکل اخلاقی ممکن شد.








دادگان: در تمامی مسابقات تماشاگران طرفدار دانشگاه آزاد اسلامی در سالن حضور یافته و تیم خود را تشویق می‌کنند و این به‌خوبی از نفوذ این گروه در میان تماشاچیان و تبدیل‌شدن به برندی معتبر خبر می‌دهد.

وی با تأکید بر جنبه اخلاقی فعالیت ورزشی تصریح کرد: برای باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی رعایت اصول اخلاقی بسیار مهم‌تر و باارزش‌تر از قهرمانی است و تمامی ورزشکاران گروه‌های این دانشگاه نیز به این موضوع آگاه هستند.


معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه نزدیک به 400 نفر کادر ورزشی در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند، تأکید کرد: تمامی موفقیت‌های تیم های ورزشی دانشگاه بدون کوچک‌ترین مسائل حاشیه‌ای به وقوع پیوست و این نشان‌دهنده اهمیت مسائلی انضباطی و اخلاقی برای دانشگاه در حوزه ورزش است.


وی بابیان اینکه به لطف خدا دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش به برندی معتبر تبدیل‌شده است، گفت: در تمامی مسابقات تماشاگران طرفدار دانشگاه آزاد اسلامی در سالن حضور یافته و تیم خود را تشویق می‌کنند و این به‌خوبی از نفوذ این گروه در میان تماشاچیان و تبدیل‌شدن به برندی معتبر خبر می‌دهد.


دکتر دادگان در پایان از تشکیل هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای آتی خبر داد و گفت: به‌زودی احکام اعضای هیات مدیره این باشگاه ابلاغ خواهد شد و با افتتاح محل باشگاه و سردر آن به‌صورت رسمی در محل جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.


اهم مصوبات هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی


در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی موضوع تشکیل پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی جهت تصویب رشته‌های دکتری پژوهش محور مطرح و مقرر شد فعالیت‌ها برای تأسیس این پژوهشگاه در قالب پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.


همچنین بحث ابلاغ بخشنامه کمک و هدایای فرارسیدن ماه مبارک رمضان تا سقف 200 هزار تومان به‌صورت کارت نقدی یا هدایای غیر نقدی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان به تصویب رسید.


در این جلسه گزارش اولیه آمایش استانی دانشگاه از سوی معاونت برنامه‌ریزی ارائه شد و مقرر شد نسخه‌ای از آن به معاونت ارسال‌شده تا نقطه نظر معاونت‌ها در این گزارش اعمال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته