دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1396 - 16:09
با صدور پیامی؛

وزیر علوم میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) تبریک گفت

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه در پیامی، میلاد با سعادت پیامبر رحمت و خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت مسعود بنیانگذار مکتب شیعه جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مردم ایران بویژه دانشگاهیان و دانشجویان این مرز و بوم تبریک گفت.
کد خبر : 238913

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر غلامی در این پیام تبریک آورده است: «با ولادت حضرت محمد (ص) نوری از شهر مکه درخشیدن گرفت و فروغ ایزدی پدیدار شد؛ چشمه فیض و رحمت الهی جوشیدن گرفت و جهان را از طاغوت و بت پرستی رهانید و به سوی نور و مهربانی رهنمون شد. محمد(ص) آمد و با آمدنش، زندگی جهانیان معنا و معنویتی دیگر یافت. با آمدن رحمت العالمین، به راستی صفا و صمیمیت، رحمت و مغفرت، احسان و نیکوکاری و جملگی صفات نیک از نو متولد و معنا شدند و مبنا و معنای خلقت بشریت قرار گرفتند.»


در ادامه این پیام آمده است: «به این مناسبت، میلاد فخر آفرینش، منادی وحدت، بشارت دهنده آگاهی و بهانه خلقت، حضرت پیامبر اکرم (ص) و بنیانگذار مکتب شیعه جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به ملت شریف ایران اسلامی و بویژه جامعه علمی و دانشگاهی اعم از استادان، دانشجویان، پژوهشگران، فناوران، نوآوران و کارمندان شریف دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تبریک و شادباش می‌گویم.»


غلامی در پایان پیام خود آورده است: «امیدوارم همه ما بتوانیم بیش از پیش در مسیر تعالی معنوی، علمی و اخلاقی که آن حضرت فراروی پیروانشان گشودند، گام برداریم و با تاسی به خلق و خوی و سیرت عملی آن حضرت و ائمه اطهار علیه السلام، آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر از امروز برای میهن عزیزمان، ایرانِ همیشه استوار و جاودان بسازیم. انشاءالله.»



انتهای پیام/

برچسب ها: پیام تبریک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته