دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1396 - 10:28
مدیر اورژانس استان گیلان خبر داد

آخرین وضعیت مصدومان زلزله لنگرود

مدیر اورژانس استان گیلان از افزایش تعداد مصدومان زلزله شهرستان لنگرود به30 نفر خبر داد.
کد خبر : 238818

پیمان اسدی، مدیر اورژانس استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت مصدومان زلزله 4.8 ریشتری در این استان گفت: آمار مصدومان این حادثه افزایش داشته و تاکنون 30 مصدوم به بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد فقط 4 نفر در بخش بستری شدند و 2 نفر هم تحت نظر در اورژانس بودند.


وی افزود: یک مورد از مصدومان بستری در بیمارستان شهید انصاری رودسر برای جراحی اعصاب به بیمارستان 22 آبان منتقل شده است و خوشبختانه سایر مصدومان به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.


اسدی ادامه داد: هم اکنون پایگاه‌های اورژانس گیلان در حالت آماده باش کامل هستند، همچنین دپو دارویی نیز صورت گرفته تا چنانچه دوباره حادثه‌ای به وقوع پیوست بتوانیم با آمبولانس‌های از پیش آماده شده امدادرسانی کنیم.


وی با اشاره به اعزام 80 تیم عملیاتی اورژانس به مناطق زلزله زده لنگرود گفت: علت اکثر مصدومیت‌ها ضربه به سر و پیچ خوردن پا هنگام فرار از محل گزارش شده است.


اسدی همچنین شمار مصدومین زلزله گیلان را ‌به تفکیک شهر اعلام کرد و گفت: 13 نفر لنگرود شامل 4 مرد و 9 زن، 3 نفر املش شامل 2 مرد و 1 زن، 3 نفر رودسر شامل 2 مرد و 1 زن و 8 نفر لاهیجان شامل 1 مرد 7 زن که به ترتیب در‌ بیمارستان‌های نیکوکار ، انصاری و سید الشهدا درمان شدند.




انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته