دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالوند:

بازیکنانم نمی‌خواستند مقابل استقلال خوزستان به میدان بروند/ اگر قرار است وضعیت ما همچون نفت تهران شود به ما اعلام کنند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: بازیکنان تیم تا روز گذشته قصد نداشتند در این بازی به میدان بروند و حرکت ما برای سفر به اهواز با سه ساعت تاخیر انجام شد. ب
کد خبر : 238810

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،فراز کمالوند در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش در دربی خوزستان، گفت: با نتایجی که گرفتیم یکی از بهترین‌ سال‌های صنعت نفت را شاهد هستیم. نباید از مشکلات تیم غافل شد.


وی افزود:‌بازیکنان تیم تا روز گذشته قصد نداشتند در این بازی به میدان بروند. حرکت ما برای سفر به اهواز با سه ساعت تاخیر انجام شد. بازیکنان خواستار گرفتن حق و حقوق خود هستند و طبق قانون باید نزدیک به 50 درصد قراردادها پرداخت شود. از بازیکنان خواستم به خاطر مردم آبادان که در دمای 60 درجه ما را تشویق می‌کنند امروز بازی کنند. اما تکلیف نهایی پرداخت حقوق بازیکنان باید تا قبل از نیم فصل دوم مشخص شود.


سرمربی صنعت نفت در ادامه تأکید کرد:‌بسیار از بازیکنان ما تنها 20 درصد قرارداد خود را دریافت کردند و عده‌ای از سال قبل طلب دارند. این درحالی است که بازیکنان ما اکثرا اهل خارج از استان هستند و باید خرج زندگی خود را تامین کنند. مثل تیم‌های دیگر دست به اعتصاب نزدیم اما اگر قرار است وضعیت نفت آبادان همچون نفت تهران پیش برود به ما اعلام کنند تا تکلیفمان را بدانیم. با تمام بی عدالتی‌هایی که نسبت به تیم ما شده است. تاکنون 21 امتیاز کسب کردیم و اگر قدری با ما مهربان‌تر بودند می‌توانستیم جزو سه تیم اول جدول باشیم. انتظار می‌رود در نیم فصل دوم تکلیف تیم مشخص شود. در غیر اینصورت مردم آبادان بدانند که مشکلات فراوانی گریبان تیم را می‌گیرد. بسیاری از بازیکنان ما هنوز پولی دریافت نکردند. حتی ممکن است در نیم فصل دوم چندین بازیکن از تیم جدا شوند.


وی افزود: امروز مستحق پیروزی بودیم. سه بازیکن زیر 19 سال را به میدان فرستادیم که عملکرد خوبی داشتند. حریف ما تیم جوانی بود. باید به ویسی به خاطر استفاده از جوانان بومی تبریک گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته