دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 17:17
دکتر یوسف قیصری مطرح کرد:

طرح تجمیع 2، اقدامی مناسب برای تسریع کارها، صرفه‌جویی، چابک‌سازی و کاهش بروکراسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در خصوص اجرایی شدن طرح تجمیع 2 در دانشگاه گفت: این طرح اقدام مناسبی برای تسهیل و تسریع کارها، صرفه جویی، چابک‌سازی و کاهش بروکراسی است.
کد خبر : 23880

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر یوسف قیصری در جلسه شورای رؤسای واحدها و مراکز آموزشی استان بوشهر که صبح امروز در ساختمان مرکزی واحد بوشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شقایق های پرپری که پیکر مطهرشان به میهن اسلامی بازگشت، بیان کرد: طرح تجمیع 2 دانشگاه در راستای تسریع در کارها و کاهش بروکراسی اداری، تسهیل و تسریع در امور، صرفه جویی و چابک سازی ایجاد شده است.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر، مشورت، همدلی و همفکری را مهمترین عامل برای تحقق بخشیدن به اهداف این تجمیع دانست و تأکید کرد: با استفاده از افکار و اندیشه صاحب نظران و اندیشمندان تصمیمات مناسبی اتخاذ می شود.


وی با اشاره به تاکید ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت واحدها و مراکز آموزشی، بیان کرد: در استان بوشهر نیز همانند سایر استان ها سیاست های محلی دانشگاه اعمال می شود و به هیچ وجه بحث تعطیلی یا انحلال واحدها و مراکز استان مطرح نیست.








در استان بوشهر نیز همانند سایر استان ها سیاست های محلی دانشگاه اعمال می شود و به هیچ وجه بحث تعطیلی یا انحلال واحدها و مراکز استان مطرح نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: با طرح تجمیع دو، سالیانه مبلغ قابل توجهی صرفه جویی می شود و بسیاری مسائل و مشکلات واحدها و مراکز در استان حل خواهد شد.


قیصری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارد و در این مسیر در توسعه پایدار جامعه نقش بسزایی داشته است.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت خردمندانه دکتر میرزاده به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است جامه عمل می پوشاند.



وی از زحمات ارزنده و خدمات شایسته دکتر جمال زاده نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و حجت الاسلام دکتر آل بویه معاون هماهنگی استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی به بیان فضائل این ماه پر خیر و برکت پرداخت و بهره مندی هرچه بهتر از این ماه را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تقوا را مهم ترین عامل تکامل شخثیت انسان ها دانست و گفت : انسان باید خود را از قید و بند های دست و پا گیر دنیوی برهاند.


حسینی با تأکید بر اینکه همدلی و همزبانی باعث صمیمیت و پیشرفت در کارها می شود، گفت: مسئولیت ها ماندگار نیستند و به صورت امانتی به ما سپرده می شود که بایستی به درستی از آن محافظت کرده و انجام وظیفه کنیم.


سپس رؤسای واحدها و مراکز آموزشی استان نقطه نظر خود را ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته