دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کلیات "اشعار انقلابی" استاد شهریار رونمایی می‌شود

مدیرعامل بنیاد شهریار گفت: ​​​​​​​اثر نفیس کلیات اشعار انقلابی استاد شهریار در ۸۰۰ صفحه برای نخستین بار پس از گذشت ۳۰ سال از درگذشت این شاعر منتشر می شود.
کد خبر : 238796

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، مسعود جاور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «بنیاد شهریار» همزمان با یکصد و دهمین سالگرد میلاد سیدالشعراء انقلاب اسلامی استاد سید محمدحسین شهریار مراسم تجلیل مقام ادبی آن شاعر اهل‌بیت (ع) از کلیات اشعار شاعر در حول موضوعات و منویات انقلاب اسلامی به نام «شهریار و انقلاب ملت» در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می‌کند.


وی با بیان اینکه در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز حضور دارد افزود: سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر نامی انقلاب اسلامی نیز در پیرامون مقام ادبی استاد شهریار و نقش و تأثیر آن شاعر بزرگ معاصر در اعتلای ادبیات انقلاب اسلامی سخنرانی می کند.


مدیرعامل بنیاد شهریار گفت: همچنین ساعد باقری، سراینده سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران نیز قطعاتی از سروده‌های خود را اجرا می‌کند.


جاور در مورد شاهکار تاریخ ادبیات انقلاب اسلامی «شهریار و انقلاب ملت» اعلام کرد: این کتاب در حجمی قریب به 800 صفحه به‌انضمام دستخط‌های شاعر حاوی چند نسخه دیگر از جمله یگانه عکس استاد شهریار در لباس روحانی و نقل رؤیای معروف آیت الله مرعشی نجفی طی نامه ممهور به سجع و مهر آن مرجع فقید به اهتمام بنیاد شهریار و همکاری «انتشارات ایز» منتشر شده است که در این مراسم این رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته