دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1396 - 19:33
معاون وزیر بهداشت:

نظام ارجاع به صورت پایلوت در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح استقرار نظام ارجاع به صورت پایلوت در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود.
کد خبر : 238777

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا رئیسی در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت نبی‌اکرم(ص) بوشهربا اشاره به توسعه زیرساخت‌های حوزه درمان در استان‌ها اظهار کرد: در این راستا مراکز جامع سلامت در شهرها و روستاهای استان‌ها اجرا شده است.


وی با بیان اینکه طرح استقرار نظام ارجاع به صورت پایلوت در 10 استان کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: تکمیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان از جمله برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان خبرداد و تصریح کرد: یکی از نیازها و زیرساخت‌های اصلی برای استقرار پزشک خانواده تکمیل پرونده سلامت الکترونیک و مراکز جامع سلامت است.


رئیسی با بیان اینکه پزشک خانواده پس از ارزیابی‌های موردنظر در شهرهای زیر50 هزار نفر اجرا می‌شود، گفت: در راستای اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده، شش‌هزار و 650 مرکز جامع به عنوان زیرساخت پزشک خانواده اجرا شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هم با اشاره به اجرای مراکز سلامت افزود: 2 مرکز خدمات جامع سلامت نبی اکرم(ص) و صاحب‌الزمان (عج) امروز در بوشهر افتتاح شد.


سعید کشمیری بیان کرد: این دو مرکز هر کدام با زیربنای یک‌هزار و 55 مترمربع و با مجموع 60 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. عملیات اجرایی آزمایشگاه جامع سلامت بوشهر نیز با زیربنای 900 مترمربع و 27 میلیارد ریال آغاز شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته