دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی نقش جامعه دانشگاهی در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان

کارگاه آموزشی «نقش جامعه دانشگاهی در تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد. رئیس واحد خاش در این کارگاه نیاز امروز جامعه را ایده‌های نو و خلاقانه با پشتوانه علمی دانست.
کد خبر : 238722

به گزارش خبرنگار آنا،‌ دکتر ابراهیم صباغ به تبیین نقش مهم دانشگاهیان در بیان ایده های نو و مبتکرانه پرداخت و افزود: نیاز امروز جامعه ما ایده های نو و خلاقانه با پشتوانه علمی است. بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه ما با ایده های نو که پشتوانه قوی علمی را دارد حل می شود و نقش دانشگاهیان با توجه به سابقه علمی که دارند بسیار مهم است و در این زمینه باید پیشتاز باشند.


دکتر محمد الیاس مسلم‌پور مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هم با تشریح فرایند ایجاد شرکت های دانش بنیان و مزایای فراوان این گونه شرکت ها در اقتصاد یک جامعه و کشور نقش جامعه دانشگاهی را در تشکیل اینگونه شرکت ها بسیار موثر دانست و اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان را به عضویت در اینگونه شرکت ها ترغیب کرد.


این کارگاه با استقبال خوب اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و با حضور دکتر محمد امین کاظمیان مسئول پروژه شهرک فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و عضو شورای مرکز رشد واحد زاهدان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته