دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در چهاردهمین جلسه شورای عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی؛

نقشه و سایت پلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به تصویب رسید

با هدف بررسی و تصویب نقشه و سایت پلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اعضای شورای عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی گرد هم آمدند.
کد خبر : 23865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این نشست که با حضور مهندس محسن هاشمی معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌محمد صفانیا رئیس واحد تهران شمال، مشاورین شرکت پرهون و اعضای شورای عالی معماری برگزار شد، حاضران جلسه به صورت تخصصی، با بررسی نقشه‌ها و سایت پلان واحد تهران شمال دیدگاه‌های خود را برای تکمیل سایت 21 هکتاری واحد تهران شمال ارائه کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.


شتاب بخشی به طرح تجمیع واحد تهران شمال، تسریع در روند تکمیل پروژه‌های در حال ساخت و همچنین فضاهای در حال طراحی از سایر دستور کار چهاردهمین نشست شورای عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی بود که متناسب با آخرین متدولوژی‌های معماری و شهرسازی و ارائه نمادهای دانشگاهی و فرهنگی برای تکمیل سایت واحد تهران شمال مورد تصویب قرار گرفت.


بازدید اعضای جلسه از سایت واحد تهران شمال، و بازدید مهندس هاشمی از آزمایشگاه مرکزی و ساختمان دانشکده فنی و مهندسی برنامه‌های پایانی این نشست بود.


اکنون دو ساختمان آموزشی و یک مجموعه ورزشی در سایت حکیمیه واحد تهران شمال در زیربنایی بالغ بر 37 هزار و 900 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفته این در حالی است که ساختمان آزمایشگاه مرکزی این واحد در زیربنایی بالغ بر 24 هزار متر مربع و دانشکده فنی و مهندسی بالغ بر 22 هزار متر مربع در دست ساخت است.


ضمناً طراحی سردر سایت، دانشکده های علوم پایه، ساختمان های اداری و مراکز رفاهی و فرهنگی از سایر برنامه های در دست اقدام برای تکمیل سایت 22هزار متر مربعی واحد تهران شمال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته