دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1396 - 14:30

فوتسالیست‎های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان قهرمان جام شهدا شدند

مسابقات فوتسال جام شهدا گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو با قهرمانی تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به پایان رسید.
کد خبر : 238632

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم‎های بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دانشگاه پیام نور دیدار نهایی این دوره از مسابقات را در شرایطی برگزار کردند که پیش‌ از این و در مرحله نیمه پایانی به ترتیب تیم‎های دانشکده فنی و دانشگاه سمنان را از پیش رو برداشته بودند.


دیدار دو تیم فینالیست مسابقات به‌ دور از هر‎گونه حاشیه، جذاب، دیدنی و پایاپای تا دقایق پایانی مساوی پیش رفت تا درنهایت، تک‌گل دقایق پایانی فوتسالیست‎های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان حکم به قهرمانی آنان بدهد.


در دیدار رده‌بندی این مسابقات مصاف دو تیم دانشگاه سمنان و دانشکده فنی اما حکایتی متفاوت داشت. تساوی 2 بر 2 در پایان نیمه نخست، تساوی ۴ بر ۴ تا دقیقه آخر بازی و درنهایت یک گل به خودی مأیوس‌کننده از تیم سخت‌کوش دانشکده فنی مقام سوم مسابقات را تقدیم بسیج دانشگاه سمنان کرد تا در خاتمه ۵ روز رقابت به ترتیب تیم‎های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه سمنان به ترتیب نشان‌های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.


آیین اهدای جام مسابقات با حضور روسای ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان سمنان، رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان سمنان، مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و مسئول ورزش بسیج دانشجویی استان در مجموعه زیبای ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.


به گزارش آنا، ۶ تیم از ۶ مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان برگزارکننده ۵ دور رقابت فوتسال جام شاهد گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو در سمنان بودند که با همکاری پایگاه بسیج دانشجویی استان، هیئت ورزش دانشگاهی استان، هیئت فوتبال شهرستان سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته