دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1396 - 13:20
در جلسه امروز شورای شهر؛

الزام شهرداری در ارائه برنامه جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌روها رای منفی گرفت

اعضای شورای شهر تهران در بیست و هفتمین جلسه علنی به طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به حریم پیاده‌روها رای ندادند.
کد خبر : 238566

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در پایان بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد:‌ در ابتدای جلسه امروز با توجه به اهمیت موضوع ساخت و ساز در شهر تهران آقای حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گزارشی را در خصوص برنامه‌های آتی این معاونت ارائه کرد.


وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای به دنبال دور زدن قانون هستند، گفت: در این زمینه ابلاغ بخشنامه‌های شهردار تهران در سه ماه گذشته قاعدتا در جلوگیری از تفویضات موثر خواهد بود.


رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها در دوره گذشته با اقدامات غیر قانونی و استفاده از رانت‌ها اقداماتی را در سطح شهر انجام دادند و به همین جهت با توجه به اهمیت موضوع ساخت و ساز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران دعوت شد تا گزارشی را در خصوص ساخت و ساز در شهر ارائه کند.


هاشمی اضافه کرد: در ادامه جلسه انتخاب یک نفر از نمایندگان شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه در دستور کار قرا رگرفت که در این زمینه حجت نظری با رای اعضا به عنوان عضو در این مجموعه انتخاب شد.


رئیس شورای شهر تصریح کرد: بررسی طرح الزام شهرداری تهران به شناسایی، اندازه‌گیری و گزارش‌گیری بدهی‌ها، ‌تعهدات و ذخایر موضوع بعدی جلسه امروز بود که این طرح مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.


هاشمی با اشاره به طرح دیگری که امروز در صحن شورای شهر بررسی شد، اضافه کرد: بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به حریم پیاده‌روها موضوع بعدی جلسه امروز بود که این طرح هم نتوانست رای اعضا را کسب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته