دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1396 - 10:29
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

مسلمانان با ترویج سیره پیامبر(ص) مانع توطئه فرقه‌های انحرافی شوند

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان هوشیار باشند و با ترویج سنت و سیره پیامبر اسلام (ص) و ارزش‌های اسلامی مانع توطئه فرقه‌های انحرافی به‌ویژه داعش شوند.
کد خبر : 238456

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سید احسن علوی در نهمین همایش استانی منادیان وحدت و دومین همایش سادات نبوی که در مسجد جامع روستای صلوات آباد برگزار شد، گفت: باید دلایل شکل‌گیری گروه‌های تکفیری هم چون داعش همواره مورد بررسی قرار گیرد.


وی با بیان اینکه گروه داعش به نام دین مبین اسلام جنایات فراوانی مرتکب شد و باید مسلمانان هوشیار باشند و با ترویج سنت و سیره پیامبر اسلام (ص) و ارزش‌های اسلامی مانع توطئه فرقه‌های انحرافی به‌ویژه داعش شوند، افزود:پیامبر اکرم (ص) در زمانی که در قید حیات بودند بارها مورد اذیت و آزار مردم قرار گرفتند و ایشان همیشه در مقابل اینگونه برخوردها مهربانانه رفتار می کردند که چنین ویژگی باید سرلوحه همه مسلمان ها باشد.


این نماینده مجلس اضافه کرد: غرور که هدیه شیطان است و خیلی از افراد به دلیل برخورداری از ثروت و قدرت و مقام به آن دچار شدند.


وی با بیان اینکه مهر و محبت هدیه خداوند متعال است، گفت: باید از شرایط هرج و مرج امروز فاصله بگیریم و در راستای گسترش و پررنگ کردن مهربانی در جامعه تلاش کنیم.


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از نقاط دنیا نه تنها انسان بلکه انسانیت هم از بین رفته است، ادامه داد: به گفته محققی که چهل سال از عمر خود را به خداشناسی اختصاص داده بود، کسی که بخواهد خدا را ببیند باید درون خود را پاک کند. ما مسلمان ها باید رهرو پیامبران اسلام باشیم تا جامعه به سمت مهربانی و عطوفت هدایت شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب