دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 16:26
دکتر رهبر در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات:

امکان پویایی رشته‌ها در واحد علوم و تحقیقات فراهم می‌شود

مراسم تکریم و معارفه دو معاون و هفت رئیس دانشکده در واحد علوم و تحقیقات تهران با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
کد خبر : 238327

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد علوم و تحقیقات تهران در این مراسم ضمن تبریک ایام ربیع الاول و هفته وحدت، گفت: در این مراسم برخود لازم می‌دانم 16 آذر روز دانشجو و شهادت دانشجویان استکبار ستیز کشور را گرامی داشته و مقام همه شهدا را ارج نهم.


رهبر ضمن قدردانی از زحمات مسئولان گذشته و آرزوی موفقیت برای مسئولان فعلی ادامه داد: این تغییرات بر حسب شکل‌گیری ساختار جدید واحد علوم و تحقیقات و با توجه به کار کارشناسی صورت گرفته اعمال می‌شود.


او ادامه داد: امید است با استفاده از تجربیات گذشته و با عنایت به همکاری، همدلی و دلسوزی بیش از پیش اهداف متعالی دانشگاه را پیگیری و اجرایی کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادغام تعدادی از دانشکده‌ها را با توجه به چشم‌انداز و بستر‌سازی در جهت ایجاد و توسعه رشته‌های بین رشته‌ای جدید ضروری دانست و افزود: در این ادغام نه تنها هیچ رشته‌ای تعطیل نمی‌شود بلکه با توجه به هم‌افزایی و تغییرات ساختاری، پویایی و رشد بیش از پیش همه رشته‌ها فراهم شده و به طور ویژه امکان بهره‌برداری از رشته‌های بین رشته‌ای جدید نیز محقق خواهد شد.


در این مراسم دکتر کرم‌اله دانشفرد به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، دکتر علی کمیلی به عنوان رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی، دکتر سینا فروزش به عنوان رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، دکتر امیر محمدی‌نژاد به عنوان رئیس دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی، دکتر مهدی روانشادنیا به عنوان رئیس دانشکده عمران، معماری و هنر، دکتر اصغر عربیان به عنوان رئیس دانشکده الهیات، حقوق و علوم سیاسی، دکتر محمدناصر مقدسی به عنوان رئیس دانشکده مکانیک، برق و کامپیوتر و دکتر احمد اصغری به عنوان رئیس دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی معارفه شدند.


همچنین از زحمات دکتر ساسان بابایی، دکتر تقی ترابی‌، دکتر حمید ماجدی، دکتر مهرداد قوامی، دکتر هادی کیادلیری، دکتر محمد نجفی، دکتر سید محمدرضا آیتی، دکتر مجید توسلی، دکتر فاطمه خان محمدی، دکتر فریبرز باقری و دکتر مجید پولادیان قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته