دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 15:25
مصباحی‌مقدم اعلام کرد

تقوی قائم‌‌مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد/ مکانیسم‌ جامعه روحانیت برای انتخاب و داوری فهرست انتخاباتی اصولگرایان

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: محور فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز دنبال کردن وحدت اصولگرایان و ارائه فهرست واحد است.
کد خبر : 23827

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم صبح امروز -چهارشنبه 27 خرداد- در نشست خبری درباره جلسه روز گذشته جامعه روحانیت مبارز تهران، گفت: در ابتدای این نشست آیت‌الله موحدی‌کرمانی ابراز تمایل کرد که در غیاب وی حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی جلسات جامعه روحانیت را اداره کند.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: شب گذشته پس از اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی این موضوع را مطرح کرد از اعضا نظرخواهی شد و حجت‌الاسلام تقوی با رأی اکثریت به عنوان قائم‌‌مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز انتخاب شد.


وی درباره فعالیت جامعه روحانیت برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: محور فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز دنبال کردن وحدت اصولگرایان و ارائه فهرست واحد بوده و تاکنون جلسات متعددی با گروه‌های اصولگرا به صورت ضلع به ضلع و اخیرا نیز جلسات مشترکی با همه اضلاع اصولگرایی برگزار کرده است.


مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه «نشانه‌ها حکایت از دستیابی اصولگرایان به فهرست واحد دارد»، خاطرنشان کرد: در این زمینه مکانیسم‌هایی برای تعیین فهرست و داوری معین شده است، شرایط امروز اصولگرایان و فضای سیاسی کشور متفاوت از انتخابات دوره نهم مجلس و انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم است و تمام دیدگاه‌های احزاب اصولگرا از جمله پایداری‌ها تاکید بر وحدت و ائتلاف است.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین، در پاسخ به سؤالی درباره موضع جامعه روحانیت مبارز در قبال طرح استانی شدن انتخابات تصریح کرد: اگر این طرح به تصویب برسد کمک بزرگی برای کار جمعی خواهد بود؛ اما هیچ تغییری در جهت‌گیری جامعه روحانیت مبارز در قبال انتخابات مجلس نخواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته