دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی تاج:

پیشنهاداتی به کی‌روش می‌دهیم که آنها را قبول کند/ کار بزرگی در فوتبال ایران انجام دادیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسات متعددی با کی‌روش برگزار کردیم و در آینده هم پیشنهاداتی به او می‌دهم تا قبول کند.
کد خبر : 238224

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امروز نشستی بین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دوکا رئیس فدراسیون آلبانی برگزار شد که منجر به عقد قرارداد همکاری بین دو فدراسیون شد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری خود گفت: یکی از اهداف ما گسترش روابط بین المللی است. با قرارداد با فدراسیون فوتبال آلبانی بازی‌های مشترک و تعامل‌های مشترکی خواهیم داشت.


وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی کردیم تا تورنمنت‌های خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم. ما یکی از بهترین کمپ‌های روسیه را در اختیار خواهیم داشت تا اردو برگزار کنیم. تمام امکانات و بهترین کمپ روسیه را گرفتیم. برای بازی‌های دوستانه ۲ کشور قدرتمند را در نظر داریم و مذاکراتی انجام داده‌ایم تا بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیریم.


وی ادامه داد: با کی‌روش جلسات متعددی برگزار کردیم و حتی بعد از این نشست در خصوص برنامه‌های تیم ملی و بازی‌های دوستانه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای تیم ملی در نظر بگیریم. حتی با وزیر ورزش هم درباره برخی از مسائل صحبت کرده‌ایم تا کارها به خوبی پیش برود. با وزیر ورزش صحبت‌هایی خواهیم کرد تا به فوتبال کمک شود تا با بهترین شرایط به جام جهانی برویم.


رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه با کی روش گفت: پیشنهاداتی بعد از این جلسه به کی روش خواهم داد. اگر او بپذیرد برنامه‌ها را مشخص خواهیم کرد. به طور حتم پیشنهاداتی به کی روش می‌دهم تا سرمربی تیم ملی آنها‌ قبول کند.


تاج تصریح کرد: شرایط نشان می‌دهد همین که به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدیم آن هم در بین کره جنوبی و ژاپن که ۳ سال بهترین فدراسیون شدند کار بزرگی کردیم.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره امکان تبادل بازیکن با آلبانی گفت: همین الان بازیکنانی در هر دو کشور حضور دارند اما باید بیشتر شود.


تاج درباره برگزاری بازی دوستانه در آلبانی گفت: در این قرارداد این موضوع را پیش بینی کردیم. ممکن است این اتفاق در کشور دیگری رخ بدهد.


وی درباره میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی تصریح کرد: کره جنوبی، ژاپن، امارات و سایر کشورهای آسیایی در ایران بازی کرده‌اند و همه می‌دانند که ایران کشور امنی است. ما باید برای موفقیت فوتبال آسیا تلاش کنیم. الان میانگین تماشاگر از ۳۷ هزار نفر به حدود ۴ هزار نفر رسیده و این یک خطر بزرگ برای فوتبال آسیا است به اضافه اینکه کیفیت مسابقات هم بسیار پایین می‌آید.


تاج تصریح کرد: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا بپذیرد که بازی‌های تیم‌های ایرانی با عربستانی در کشورهای دیگر برگزار شود به نظرم به سمتی می‌رود که فوتبال آسیا کیفیت خود را از دست بدهد. الان که کیفیت مسابقات از دست رفته و درآمدها هم با این وضعیت از دست می‌رود که این مسئله باعث نارضایتی‌ اسپانسرها شده است. از طرفی علاقه‌مندی مردم به این سمت است که در فوتبال رفاقت وجود داشته باشد و یکی از ویژگی‌های فوتبال ایجاد رفاقت و دوستی بین مردم است اما با این تصمیم مردم را از این مسئله محروم می‌کنیم به نظر من عربستان باید به این مسئله تن بدهد تا بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام شود و اگر این اتفاق رخ ندهد باید به دنبال آیین‌نامه‌هایی باشیم که پیش‌بینی‌های لازم را در این باره انجام داده است.


رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه عربستانی‌ها تهدیدهایی در این زمینه انجام داده بودند که در ایران بازی نکنند، گفت: منظور آنها بیشتر کشور قطر بود اما آنها باید به این کشور هم بروند چون بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و باید این بازی‌ها در کشورها برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته