دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 13:40

یک گام تا قهرمانی فوتسال بسیج دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

تیم فوتسال بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دیدار ماقبل پایانی جام شهدا را با اقتدار پشت سر گذاشت.
کد خبر : 238184

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ادامه مسابقات فوتسال جام شهدا گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو دو دیدار برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مسابقه پایانی معرفی شدند.


در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی دو تیم فوتسال بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و بسیج دانشکده فنی سمنان رودرروی هم قرار گرفتند. دیدار دو تیم در خاتمه به نفع دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به پایان رسید.


میزبان این مسابقات توانست این دیدار را با حساب ۴ بر یک به نفع خود به پایان ببرد.


تیم بسیج دانشگاه پیام نور و دانشگاه سمنان برگزارکننده دیدار دوم مرحله نیمه پایانی بودند که حاصل تلاش دو تیم در پایان وقت‌های قانونی نتیجه تساوی 4 بر 4 بود تا ضیافت پنالتی تیم دیگر دیدار پایانی را معرفی کند. در این بخش تیم دانشگاه پیام نور با حساب ۳ بر ۲ از سد حریف گذشت و پا به دیدار پایانی گذاشت.


به این ترتیب دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و پیام نور در دیدار پایانی جام شهدا رودرروی هم قرار می‌گیرند و تیم‌های دانشگاه سمنان و دانشکده فنی برگزارکننده دیدار رده‌بندی خواهند بود.


به گزارش آنا، مسابقات فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سمنان با عنوان جام شهدا با همکاری ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی، امور ورزش معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، هیات ورزش دانشگاهی استان و هیات فوتبال شهرستان سمنان در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته