دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 12:57
در دانشگاه صنعتی شریف؛

برگزاری کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف کنفرانس کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین را در روزهای 21 و 22 آذر امسال برگزار می‌کند.
کد خبر : 238164

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همزمان با برگزاری این کنفرانس کارگاه‌های تخصصی با عناوینی چون شبکه‌سازی؛ مهارت فرصت آفرین و قدرت بخش کارآفرینان (مهندس فرزین فردیس) کارگاه تکنیک‌های خلاقیت (دکتر علیرضا فیض‌بخش) و کارگاه فرآیند تجاری‌سازی با سخنرانی دکتر مصطفی کریمیان اقبال در حاشیه کنفرانس برگزار خواهد شد.


این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آراء و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است. توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.


متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی https://entconf.sharif.ir مراجعه یا با شماره تلفن 5-6602893-021 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته