دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 11:45
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس تاکید کرد:

ارتقای سطح فرهنگی و ارائه سبک زندگی اسلامی به دانشجویان

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ارتقای سطح فرهنگی و ارائه سبک زندگی اسلامی به دانشجویان و افزایش درآمد غیر شهریه ای از طریق تولید علم و تجاری سازی ایده های خلاق را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانست.
کد خبر : 238122

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم در نشستی با استادان و کارکنان واحد لامرد با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی اکنون از شرایط حساسی در بعد فرهنگی و اقتصادی برخوردار است و طبق نظرات دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه، اولویت کاری دانشگاه ارائه سبک زندگی اسلامی به جوانان است که طبق بیانات مقام معظم رهبری درباره بوجود آمدن نگاه نو در دانشگاه‌ها، اهداف و برنامه ریزی‌های فرهنگی بر همین اساس در حال انجام است که کمک و یاری تمام مجموعه دانشگاه از استادان، کارکنان و دانشجویان را می طلبد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، اولویت دیگر دانشگاه آزاد اسلامی را عدم وابستگی به شهریه دانشجویی از طریق افزایش درآمدهای غیرشهریه ای دانست و از کارکنان و اعضای هیأت علمی خواست با ارائه افکار و ایده های نو و خلاقانه و سودده و تجاری سازی آنها، در این راه به کمک دانشگاه بیایند.


وی تمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را مانند یک کشتی دانست که تمام کارکنان و استادان در سراسر کشور باید با همفکری و همکاری در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه تلاش کنند.


کاوه پیشقدم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را یکی از واحدهای موفق استان فارس برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش مسئولان، کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی، روز بروز شاهد پیشرفتهای بیشتری برای این مجموعه عظیم دانشگاهی باشیم تا الگویی موفق برای سایر دانشگاه‌ها باشد.


حجت‌الاسلام حمید محمودیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز همت بیشتر در انجام برنامه های فرهنگی را تا نابودی کامل تفکر تکفیری و داعش فکری وظیفه تک تک دانشگاهیان، فرهیختگان و اقشار مختلف دانشگاه دانست.


دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم به ارائه گزارشی از فعالیت معاونت‌های مختلف دانشگاه پرداخت.


در ادامه این مراسم، کارکنان و اعضای هیأت علمی به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته