دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عریقات:

انتقال سفارت آمریکا به قدس به معنای پایان روند صلح است

دبیرکل کمیته اجرایی ساف هشدار داد به رسمیت شناخته شدن بیت المقدس از سوی آمریکا به معنای پایان روند صلح خاورمیانه خواهد بود.
کد خبر : 237832

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، «صائب عریقات» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در خصوص هر گونه اقدام دولت آمریکا در راستای به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هشدار داد.


دبیرکل اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین که در آمریکا به سر می برد در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط گفت: به آمریکایی ها گفته ایم انتقال سفارتشان به قدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت اسرائیل را به عنوان عقب نشینی واشنگتن از روند صلح ارزیابی می کنیم.


وی هشدار داد چنین اقدامی به معنای پایان روند مذاکرات صلح خاورمیانه خواهد بود که آمریکا در تلاش برای از سرگیری آن بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است.


روز جمعه یک مسئول بلند پایه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور روز چهارشنبه بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد شناخت.


این در حالی است که پیشتر دو مسئول آمریکایی اعلام کرده بودند با وجود اینکه ترامپ در حالی بررسی موضوع اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل است، انتظار می رود این شعار انتخاباتی خود را به تعویق بیندازد.


منبع:‌مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته