دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1396 - 15:06
وزیر آموزش‌و‌پرورش:

آموزش و پرورش از موفق‌ترین دستگاه‌ها در برگزاری فریضه نماز است

وزیرآموزش‌‌ پرورش با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت، گفت: آموزش‌و‌پرورش یکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها در برگزاری فریضه نماز است.
کد خبر : 237783

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد بطحایی در همایش تجلیل از خادمین نماز حوزه‌های ستادی با تبریک ایام هفته وحدت، اظهار کرد: از خادمین نماز و ائمه جماعات که در بر پایی نماز جماعت تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنم.


وی افزود: آموزش‌و‌پرورش یکی از پرتلاش‌ترین دستگاه‌ها و نهادهای کشور در اقامه نماز جماعت است و خادمین نماز در این زمینه تلاش‌های زیادی کرده‌اند.


بطحایی ادامه داد: هر چند شاهد زحمات خادمین در اقامه نماز جماعت هستیم اما این تلاش‌ها کافی نیست و اقامه نماز به این شکل چنانکه باید و شاید در شان یک کشور اسلامی نیست و باید رونق بیشتری داشته باشد.


وزیر آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: نحوه عکس العمل کارمندان حوزه ستادی هنگام نواخته شدن اذان و وقت نماز در محضر ارباب رجوع بسیار مهم است و اگر کارکنان با انگیزه و رغبت و به موقع به اقامه نماز بپردازند این رفتار به عنوان الگویی مناسب در ذهن ارباب رجوع ماندگار خواهد شد.


وی شناسایی و رفع موانع نماز جماعت، به ویژه در حوزه‌های ستادی را ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم انگیزه و رغبت کارکنان را برای اقامه نماز جماعت را تقویت کنیم و نماز جماعت را با رونق‌تر و با شکوه‌تر برگزار کنیم.


گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از ائمه جماعات، موذنین و خادمین نماز حوزه‌های ستادی با حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش با اهدای لوح یاد بود تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته