دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست سپیدرود در گفت وگو با آنا

مشکلات مالی باعث بروز اشتباهات فردی می‌شود/مقابل بهترین تیم ایران بازی داریم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: مشکلات مالی تیم باعث می‌شود که بازیکنان در بازی تمرکز خودشان را از دست دهند.
کد خبر : 237777

علی بهارمست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپیدرود در این هفته‌ها و باخت‌های متوالی این تیم مقابل حریفان گفت: «سپیدرود چهار هفته بد را پشت سرگذاشت و در تمام این بازی‌ها حق ما شکست نبود. در همه بازی‌ها در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما متاسفانه روی اشتباهات فردی دروازه خودمان را بازشده دیدیم که در نهایت منجر به شکست سپیدرود شد.»


وی ادامه داد: «کادر فنی از تلاش بچه‌ها راضی است و نهایت بی‌عدالتی فوتبال در این هفته‌ها برای سپیدرود رخ داد. در هر صورت بازیکنان فشار مالی زیادی را تحمل می‌کنند که این مشکلات باعث می‌شود در دقایقی از بازی تمرکز خودشان را از دست دهند و همین مسائل اشتباهات فردی تیم ما را زیاد می‌کند.»


سرپرست سپیدرود در رابطه با بازی هفته آخر نیم فصل این تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: «پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و 70درصد بازیکنان این تیم توانایی بازی در تیم ملی را دارند. ما هم هفته‌های بدی را پشت سر گذاشتیم و در این بازی خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم تا بتوانیم هواداران خودمان را شاد کنیم.»


وی در خصوص بحث انتقال باشگاه سپیدرود به خریدار جدید گفت: «افرادی که برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کردند تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا بتوانند تعهدات را اجرایی کنند. هنوز مراحل پایانی انتقال صورت نگرفت و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود.»


بهارمست در مورد حضور دوباره چراغپور در این باشگاه گفت: «او مدتی در کنار ما بود و با توجه به مشکلات مالی که داشت خواهان بخشی از ملغ قراردادش شد اما به خاطر مشکلات این اتفاق نیفتاد و به رغم میل باطنی از تیم ما جدا شد. در طول این مدت هم با نظرمحمدی در ارتباط بود و به وی مشورت می‌داد اما حالا با قول‌هایی که به او داده شده مجدداً به مجموعه ما بازگشته است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سپیدرود
ارسال نظر
هلدینگ شایسته